مس‌رفسنجان صفر - هوادار تهران صفر


تساوی ساکت در برابر تیم سابق

در دیدار ۲ تیم مس‌رفسنجان و هوادار تهران که تصور می‌شد بازی جذابی از آب در بیاید توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و ۲ تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش کرمان‌نو، در ادامه‌ی هفته‌ی اول مسابقات لیگ برتر فوتبال در یکی از بازی‌های حساس، هوادار و مس‌رفسنجان در مقابل هم قرار گرفتند. بازی که از این حیث حساس بود که ساکت الهامی در مقابل تیم سال گذشته خود قرار گرفته بود. همان تیمی که ساکت می‌خواست با ۴ تا پیرزن مس‌رفسنجان را با آنها ببرد.
این ۲ تیم که فصل پیش در جام حذفی با حواشی زیادی روبرو بودند حالا بعد از چندین ماه دوباره روبرو هم قرار گرفتند اما این بار با تغییراتی در کادر فنی.
بازی ۲ تیم بازی جذابی از آب در نیامد و تیم‌ها موقعیت‌های کمی داشتند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در این بازی بیژن حیدری مجبور به استفاده از کارت قرمز خود در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر شد. سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۲ درحالی که توپ را در اختیار داشت پس از اینکه توپ را از دست داد روی پای مدافع هوادار تکل بلندی رفت و بیژن حیدری که در فاصله‌ای نزدیک قرار داشت بدون درنگ کارت قرمز خود را از جیبش بیرون آورد.
این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان مس‌رفسنجان و سجاد شهباززاده همراه شد. آقای گل سابق لیگ که پس از جدایی از استقلال راهی رفسنجان شده بود، حالا فصل را با کارت قرمز آغاز کرد تا در هفته دوم نیز محروم باشد.
از نکات قابل توجه تقابل ۲ تیم این بود که ساکت الهامی و نیما انتظاری در این فصل، از هوادار به عنوان سرمربی و بازیکن راهی مس‌رفسنجان شدند.
محمود فکری به علت محرومیت در آخرین بازی فصل گذشته بازی را از روی سکوها دنبال می‌کرد و سیروس دین‌محمدی وظیفه هدایت تیم هوادار را بر عهده داشت.
به پاس زحمات ساکت الهامی در تیم هوادار پیش از شروع دیدار ۲ تیم باشگاه هوادار از این سرمربی تقدیر به عمل آورد.
در دقیقه ۳۰ به علت گرمای هوا بیژن حیدری، داور این مسابقه، تشخیص به کولینگ بریک داد و ۲ تیم به کنار خط آمدند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107421
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.