با حضور مردم شهرهای کرمان و هم‌زمان با ایام فاطمیه


تشییع پیکر ۹ شهید گمنام در استان کرمان

آیین تشییع پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور مردم استان کرمان برگزار شد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از تسنیم، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور پر شور مردم کرمان پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان کرمان تشییع شد.
هم‌زمان با آیین تشییع پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور پیکر مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد از این تعداد پیکرهای مطهر ۸ شهید گمنام قبلاً از طریق فرودگاه‌های کرمان، رفسنجان و بم وارد استان و پیکر مطهر یک شهید با تأخیر به کرمان منتقل شد.
این شهید به‌منظور خاک‌سپاری در محوطه دادگستری کرمان واقع در چهارراه ارگ با تأخیر به کرمان منتقل شده است و قرار است پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه در محوطه دادگستری کرمان خاک‌سپاری شود.
لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکرهای ۷ شهید گمنام دوران دفاع از ساعت ۹ صبح از چهارراه ولی‌عصر (عج) شهر کرمان آغاز و تا چهارراه کاظمی ادامه یافت.

 شهدای عملیات کربلای ۴ تشییع شدند
این مراسم با برگزاری تجمع فاطمیون همراه بود و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا به شهرهای محل خاک‌سپاری منتقل شدند.2150350 456
به گفته محمود مهدوی‌فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه مردم کرمان توفیق تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را داشتند و یک شهید نیز به دلیل بعد مسافت به کرمان انتقال داده نشده و در شهرستان جیرفت تشییع شده است.
او با بیان اینکه پیکر مطهر سه شهید گمنام در پارک جوان، پارک شهید مطهری و رکن‌آباد شهرستان رفسنجان تدفین می‌شوند، گفت: یک شهید در منطقه خبر شهرستان بافت، یک شهید در منطقه بیاض شهرستان انار، یک شهید در منطقه اسفندقه جیرفت و دو شهید نیز دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر و پارک خیابان مدیریت شهر کرمان خاک‌سپاری خواهند شد و پیکر مطهر یک شهید گمنام هم در محوطه دادگستری کرمان خاک‌سپاری می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: این شهدا مربوط به عملیات کربلای ۴ در منطقه ام‌الرصاص، رمضان در منطقه شرق بصره، عملیات تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات، والفجر یک در منطقه فکه، بدر در منطقه شرق دجله هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112434
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.