هفته‌ی سوم لیگ برتر فوتبال زنان


خاتون به دنبال حفظ صدرنشینی | شهرداری در کمین صدر

تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان در هفته‌ی سوم لیگ برتر زنان به‌دنبال کسب پیروزی پیش از دربی استان در هفته‌ی چهارم هستند.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته‌ی سوم لیگ برتر زنان تیم‌های استان فردا جمعه ۱۰ آذر از ساعت ۱۳ به مصاف حریفان می‌روند.
خاتون مهمان تیم پیکانی است که هر ۲ بازی قبلی خود را در برابر کانی کردستان و پالایش گاز ایلام بازنده بوده است و اما خاتون هر ۲ بازی قبلی خود در برابر آوای تهران و کانی کردستان به برتری رسیده است.
شاگردان مرضیه جعفری با ۶ امتیاز و تفاضل ۱۰+ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و به‌دنبال پیروزی در بازی سوم هستند تا با روحیه‌ی مضاعف برای دربی استان و قرار گرفتن در برابر رقیب همیشگی یعنی شهرداری سیرجان قرار بگیرند.

شهرداری نمی‌خواهد از رقبا عقب بیفتد

kux3spdc

شهرداری سیرجان دیگر نماینده استان نیز در سیرجان میزبان آوای تهران است این تیم هفته‌ی گذشته در برابر دیگر تیم استان یعنی خاتون بم با ۸ گل متوقف شد و این هفته در سیرجان به مصاف شاگردان ایراندوست خواهد رفت.
تیم سیرجانی از ۲ هفته‌ی گذشته خود یک باخت و یک پیروزی کسب کرده است که با این پیروزی خانگی می‌تواند امیدوار به رسیدن به صدر باشد و بازی هفته‌ی آینده این تیم برابر خاتون بم که هم دربی استان است و هم یکی از بازی‌های حساس لیگ برتر زنان محسوب می‌شود را به اوج حساسیت خود برساند. شاگردان ایراندوست که از مدعیان این فصل هستند با توجه به باخت هفته‌ی اول خود فعلا محکوم به برد در برابر حریفان هستند تا هفته‌ی آینده در برابر خاتون عیار اصلی ۲ تیم مشخص شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111770
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.