پیروزی نمایندگان استان در هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتبال زنان


خاتون به سپاهان هم رحم نکرد | جشنواره گل سیرجانی‌ها در برابر شگفتی لیگ برتر

خاتون بم در هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتبال زنان با ۳ گل میزبانش سپاهان را شکست داد و شهرداری سیرجان نیز با ۶ گل حریف مدعی خود را در هم کوبید.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتبال زنان ۲ نماینده استان از ساعت ۱۳ روز جمعه یکم دی‌ماه به مصاف حریفان رفتند و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
خاتون در بازی حساس هفته در اصفهان به مصاف سپاهان رفت. درحالی که تمامی تیم‌های مدعی چشم به لغزش شاگردان مرضیه جعفری داشتند این تیم با ۳ گل حریف خود را در خانه‌ی خودش شکست داد تا همچنان صدر در اختیار خاتونی‌ها باشد.
خاتون با ۱۶ امتیاز در صدر جدول بالاتر از تمامی تیم‌ها قرار دارد.
این تیم هفته‌ی آینده میزبان ملوان بندرانزلی تیم رتبه دوم جدول و هم‌امتیاز با خاتون است که این بازی صدر جدول در هفته‌ی آینده را مشخص می‌کند.
در بازی دیگر حساس و مهم هفته شهرداری سیرجان میزبان پدیده این فصل یعنی پالایش گاز ایلام بود.
اگرچه این مسابقه دیدار سختی برای شاگردان ایراندوست به‌حساب می‌آمد اما آنها با انرژی برد هفته‌ی گذشته در برابر سپاهان به این دیدار پای گذاشتند و توانستند با جشنواره گل در سیرجان یک برد خانگی شیرین را کسب کنند تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشند. آن‌ها با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را بدرقه کردند.
شهرداری با ۱۳ امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد.
شاگردان ایراندوست هفته‌ی آینده مهمان تیم کانی کردستان تیم رده ششمی جدول خواهند بود که به نسبت خاتون بازی آسان‌تری را دارند.
Screenshot 2023 12 22 15 59 03 188 com.instagram.android
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.