خاتون در فراق ملیکا؛


خاتون همچنان بی‌رحم؛ ملوان ۵ تایی شد

خاتون بم در بازی حساس و مهم هفته هفتم با ۵ گل ملوان را شکست داد تا همچنان صدرنشین لیگ باشد.

به گزارش کرمان‌نو، در هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال زنان که هفته‌ی گذشته به دلیل فوت ملیکا محمدی فوتبالیست خاتون در سانحه تصادف به تعویق افتاده بود امروز دوشنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۳ در حالی در بم برگزار شد که خاتون و ملوان در رده‌های اول و دوم جدول قرار داشتند و این بازی تعیین کننده صدرنشین بود.
این بازی که با حال و هوای فراق ملیکا محمدی برگزار شده بود، با نتیجه پنج بر صفر به نفع شاگردان مرضیه جعفری به پایان رسید.
جعفری در این بازی همچنین دو بازیکن موثر دیگر خود یعنی زهرا خواجوی و بهنازطاهرخانی را نیز که به همراه ملیکا محمدی در تصادف مجروح شده بودند را در تیم نداشت.

یکی از صجنه‌های حساس این بازی  در دقیقه ۴ مسابقه رخ داد جایی که ملوان موفق به زدن گل اول شد که در ابتدا هم این گل مورد قبول داور و کمک داور قرار گرفت اما بعد از چند دقیقه، داور رای به برگرداندن نتیجه داد و در ادامه این خاتونیها بودند که گلهای خود را وارد دروازهی حریف کردند.

در نیمه دوم شاگردان ساناز سامی در ملوان یک پنالتی را خراب کردند.

زننده گل‌های تیم خاتون بم زهرا قنبری ۲ گل و مُنا حمودی، سارا دیدار و نگین زندی هر کدام یک گل بودند.

در پایان هفته هفتم، خاتون بم با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان باقی ماند و تیم‌های شهرداری سیرجان و ملوان انزلی هردو با ۱۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113583
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.