امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

7:00 – در روزهایی که کسب و کارهای خرد به واسطه تورم و محدودیت های کرونا آسیب دیده اند، بانوان کارآفرین و تولید کننده در این میان با مشکلات بیشتری روبرو هستند که نیاز به حمایت جدی برای ادامه فعالیت شغلی خود هستند. / ایرنا

9:10 – مدیر مرکز فقهی قائم(عج) با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب را منتسب به یک مذهب و فرقه خاص نکرد و همیشه انقلاب را منتسب به اسلام دانست، گفت: جمهوری اسلامی فرامذهبی و فرا فرقه ای است. / ایسنا

11:00 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و روز‌های پایانی هفته جوی نسبتا آرام در سراسر استان پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوا کرمان| جوی آرام تا پایان هفته

11:15 – طرح شفافیت آراء نمایندگان در نشست جلسه علنی امروز، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۵۳ رای موافق،۶۳ مخالف و ۱۲ ممتنع رد شد.

مخالفت مجلس با طرح شفافیت آرای نمایندگان

11:32 – رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان می‌گوید مخالف بردن آب کشاورزی به صنعت است و باور ندارد که آینده کرمان، صنعتی است.

کرمان آینده، صنعتی است؟| رییس جهاد کشاورزی شمال: باور نداریم

12:39 – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از انتقال نخستین محموله از واکسن‌های کرونا به کشور، از مبدا روسیه در روز پنجشنبه (١۶ بهمن‌ماه) خبر داد.

نخستین محموله واکسن کرونا فردا وارد کشور می‌شود

12:41 – استان‌های دارای عملکرد بهتر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در حالی مشخص شدند که تازه‌ترین گزارش اتاق بازرگانی ایران از پایش فضای کسب‌وکار نشان می‌دهد این شورا نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی بر بهبود فضای کسب‌و‌کار موثر است؟

12:55 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۳.۸۲۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز چهار‌شنبه ۱۵ بهمن ۹۹ | کاهش قیمت سکه

14:12 – زندگی با نصف حقوق یک کارگر. هر ماه سال ۹۸ برای روستاییان کرمان اینگونه گذشته و نهادهای حمایتی می‌گویند اعتباری برای کمک ندارند.

صدای فقرای روستانشین شنیده نمی‌شود| کرمان در قعر جدول حمایت‌های دولتی

14:45 – رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مهمترین رهآوردهای انقلاب اسلاتی را می توان بازآفرینی شخصیت یک زن مسلمان،آزاداندیش و آزادی خواه دانست

رهآورد انقلاب اسلامی، بازآفرینی شخصیت زن مسلمان و آزاداندیش است

15:20 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

۲۴۴۹ نفر در استان قربانی کرونا شدند

16:06 – با تصویب هیئت وزیران عیدی کارکنان دولت به مبلغ ۱۵ میلیون ریال بهمن ماه سال جاری پرداخت می‌شود.

۱۵ میلیون ریال؛ عیدی ۹۹ کارکنان دولت

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.