امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای یکشنبه ۱۴ دی

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

7:40 – سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در منطقه به دنبال چپاول ملت ها و تجزیه کشورهای اسلامی بود و شهید سلیمانی جبهه ای را  پدید آورد و  رهبری کرد که اهداف امریکا  را در منطقه برهم زد و مانع تعبیر رویای استکبار شد. / ایرنا

8:53 – مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه شفیره برخی آفات چون مگس مدیترانه‌ای و پسیل پسته در عمق چند سانتی‌متری خاک به سر می‌برد گفت: کشاورزان مبارزه با شفیره این آفات را از طریق شخم و یخ‌آب زمستانه انجام دهند. / ایرنا

10:45 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز کاهش دما و تداوم هوای سرد در استان کرمان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان| هوا سردتر می‌شود

12:27 – مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان می‌گوید کشاورزان می‌توانند با روش یخ‌آب و شخم زمستانه آفات را قبل از رشد و ایجاد ضرر و زیان از بین ببرند.

مبارزه با آفات درختان با یخ‌آب زمستانه

12:41 – رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

حضور قالیباف بر سر مزار “حاج قاسم”

12:55 – مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان نسبت به ادامه دار بودن کاهش دما در این استان به کشاورزان و باغداران هشدار داد.

هشدار هواشناسی نسبت به سرمازدگی محصولات کشاورزی

13:15 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

نرخ سکه، طلا و ارز یکشنبه ۱۴ دی ۹۹ | افزایش قیمت سکه

15:18 – آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

ثبت ۲۳ بستری و ۳ فوتی جدید ناشی از کرونا در استان

15:45 – سود سهام سهامداران غیر مستقیم پس از برگزاری مجمع پرداخت سود شرکت سرمایه‌گذاری استانی به حسابشان واریز می‌شود و اجباری به داشتن کد بورسی ندارند.

نحوه واریز سود سهام عدالت سهامداران غیرمستقیم| اجباری به داشتن کد بورسی نیست

15:48 – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از بهره‌برداری مجموعه تئاتر شهر کرمان همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی خبر داد.

بهره‌برداری از مجموعه تئاتر شهر کرمان

17:02 – دبیر جشنواره مطبوعاتی سردار آسمانی اعلام کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند تولیدات خود را از تاریخ ۱۳ دی ماه به مدت ۱۰ روز به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال نمایند.

مهلت ۱۰ روزه برای شرکت در جشنواره مطبوعاتی سردار آسمانی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61419
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.