گل‌گهر سیرجان و مس‌رفسنجان ۲ نماینده استان کرمان


روزشمار شروع لیگ برتر فوتبال

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس‌رفسنجان ۲ نماینده استان کرمان پنجشنبه و جمعه هفته‌ی جاری در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان می‌روند. این در حالی است که هر ۲ تیم با سرمربیان جدید در لیگ امسال حضور خواهند داشت. باید دید عملکرد ۲ سرمربی جدید در طول فصل چگونه خواهد بود؟

به گزارش کرمان‌نو، پنجشنبه سوت اولین بازی‌های این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به صدا در می‌آید. جایی که گل‌گهر در اولین بازی خانگی با سرمربی یونانی به مصاف فولاد می‌رود و مس‌رفسنجان نیز مهمان هوادار تهران خواهد بود..

سعی داریم به طور خلاصه عملکرد گل‌گهری‌ها و مسی‌ها را در فصل نقل و انتقالات بررسی کنیم.

گل‌گهر تیم همیشه متمول

پس از مشخص شدن سرمربی‌ها، تیم‌ها به جذب بازیکنان مدنظرشان پرداختند. اما در این بین گل‌گهری‌ها که همیشه جزو تیم‌های متمول بودند امسال هم سنگ تمام گذاشتند. 

آنها اولین خرید خود را با محمدرضا اخباری شروع کردند تا خیالشان از دروازه با وجود ۲ گلر راحت شود.

آنها همچنین با مهدی ممی‌زاده هافبک جوان فصل قبل صنعت نفت آبادان نیز قرارداد ۲ساله بستند. احمد زنده‌روح نیز پس از پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود به جمع گل‌گهرها اضافه شد.

یکی از جنجال‌های این مدت نقل و انتقالات رضا شکاری بود. بازیکن سابق گل‌گهر که گفته می‌شود سیرجانی مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان از رضایتنامه او سود کردند و توانستند این مبلغ را به بودجه خود اضافه کنند و با بودجه ۲۸۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومانی فصل را سپری کنند.

البته شکاری که شاهی ماهی نقل و انتقالات محسوب می‌شود و سهم سپاهانی‌ها شده پیش از این با پرسپولیس و تراکتور هم مذاکراتی داشته و گفته می‌شود او برای ۲ فصل حضور مبلغی حدود ۱۰۰ میلیارد درخواست کرده و حالا سپاهان که حاضر شده ۱۵ میلیارد تومان برای رضایتنامه به گل‌گهر بدهد بدون شک توافق خوبی هم با این بازیکن ۲۵ ساله داشته است.

یکی از خریدهای قابل توجه سیرجانی‌ها سامان فلاح کاپیتان دهه هشتادی پیکان است که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ بود و در نهایت راهی گل‌گهر شد. او تنها بازیکن ایرانی است که در ترانسفرمارکت ۹۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

سیرجانی‌ها علیرضا کوشکی وینگر ۲۳ ساله و حمید بوحمدان هافبک فصل قبل فولاد خوزستان و ابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ تراکتور را نیز به خدمت گرفتند.

نوید عاشوری و علیرضا علیزاده نیز بازیکنانی هستند که با این تیم تمدید کردند.

اینطور به‌نظر می‌رسد که گل‎‌گهر این فصل را با توپ پرتری آغاز کرده و به رویاهای فراتر از سهمیه می‌اندیشد..

مس‌رفسنجان همچنان چراغ خاموش 

رفسنجانی‌ها دیگر نماینده استان نیز پس از قرارداد با ساکت الهامی به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی جدید خود بودند.

آنها با محمدحسین کریم‌زاده بازیکن بومی خود و فرشید باقری و میثم تیموری تمدید کردند. بازیکنانی مثل محمد نژادمهدی، نیما انتظاری، علی‌اصغر اعرابی و حسین مهربان مهاجم مشهدی را نیز به خدمت گرفتند. 

یکی از خریدهای قابل توجه مسی‌ها جذب محمد خدابنده‌لو بود بازیکنی که مورد توجه باشگاه گل‌گهر هم قرار داشت و سیرجانی‌ها حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده بودند اما این بازیکن به رفسنجان رفت.

از دیگر خریدهای رفسنجانی‌ها می‌توان به آروین کالمرزی مهاجم ایرانی-هلندی و علی عددنان بازیکن عراقی این تیم اشاره کرد.

از خروجی‌های تیم نیز می‌توان به منشا بازیکن خارجی مس که به فولاد و مهدی حسینی نیز که به تراکتور پیوستند اشاره کرد.

مسی‌های رفسنجانی در اولین بازی خود در فصل جدید روز جمعه مهمان هوادار تهران خواهند بود.

باید ببینم با تغییرات در نفرات و کادرهای فنی این ۲ تیم پایان فصل چه نتایجی برای استان کرمان رقم خواهد خورد آیا کرمانی‌ها همچنان در حسرت جام و سهمیه می‌مانند؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106976
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.