عملکرد فنی اکبر محمدی؛ ۵ برد ۸ تساوی و ۲ باخت


صدرنشین در تساوی | تیمی که نه سقوط می‌کند و نه صعود

تیم مس کرمان که در ابتدای فصل به امید صعود بسته شده بود؛ اما آنقدر درگیر حواشی شد که عملاً پس از ۲۳ هفته شانسی برای صعود ندارد و البته احتمال سقوط هم متوجه این تیم نیست.

به گزارش کرمان‌نو، تیم فوتبال مس کرمان در لیگ آزادگان از ۲۳ بازی در مجموع ۷ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۶ باخت بدست آورده و با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

این تیم ۲۰ امتیاز با صدرنشین جدول فاصله دارد و ۱۶ امتیاز هم با قعرنشین؛ یعنی عملاً مس کرمان نه شانس صعود دارد و نه سقوط آن را جدی تهدید می‌کند.

سهم اکبر محمدی سومین سرمربی این فصل مس کرمان در نتیجه به‌دست‌آمده چه بوده؟ تیم با هدایت او از ۱۵ مسابقه ۵ برد، ۸ تساوی و ۲ باخت کسب کرده است.

مس کرمان با ۱۰ تساوی که داشته صدرنشین تساوی در لیگ دسته یک تا اینجای فصل لقب گرفته که ۸ تا از این تساوی‌ها نیز سهم اکبر محمدی بوده است.

یک نگاه اجمالی به جدول لیگ یک نشان می‌دهد که تیمی مانند مس کرمان که در رتبه هفتم جدول قرار دارد تنها ۳ برد بیشتر از تیم ته‌جدولی خوشه طلایی دارد و تنها ۲ تیم بالای جدول هستند که ۱۶ بازی خود را پیروز بودند. همین مقایسه تا حدی می‌تواند نشان‌دهنده سطح پایین مسابقات و نزدیک بودن عملکرد فنی تیم‌ها به یکدیگر باشد.

مسی‌ها در کل ۲۳ بازی فصل خود تنها ۱۸ گل زدند و با میانگین ۰/۷ گل زده خط حمله خوبی نداشتند. از این ۱۸ گل نیز ۱۱ گل از زمان سرمربیگری اکبر محمدی به ثمر رسیده. کسی که در ۶۵ درصد بازی‌های روی نیمکت مسی‌های کرمان نشسته است. با یک مقایسه می‌شود گفت که میانگین گل زده تیم اکبر محمدی نیز ۰/۷ بوده در هر بازی بوده است.

از ۳۷۹ گل به ثمر رسیده در کل لیگ آزادگان سهم نارنجی‌پوشان ۱۸ گل بوده و سهم تیم مس از کل گل‌های زده شده ۴/۷ درصد است که اصلاً عملکرد خوبی نیست و به نظر می‌رسد مس کرمان در کل بازی‌های انجام شده در گل‌زنی موفق نبوده.

اما آنها در خط دفاع نیز ۱۷ گل دریافت کردند که باتوجه‌به اینکه ۷ گل در مدت حضور اکبر محمدی بوده میانگین ۰/۴ گل خورده در هر بازی را به ثبت رسانده‌اند.

این تیم در ۶ بازی گذشته گل نخورد؛ اما به‌نظر می‌رسد برنامهٔ خاصی هم برای گل‌زنی ندارد و تنها یک گل زده در ۶ بازی اخیر تأییدی بر این ماجراست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116401
1 نظر
  1. حمید می گوید

    سلام از تیم مس حمایت نمیشود از مسئولان استان میخواهیم که مس کرمان را به مجموعه ی فولادی مثل گل گهر یا بوتیا بدهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.