مس‌کرمان ۲ ـ استقلال تهران ۳


زور مس به استقلال مدعی نرسید

درچارچوب هفته‌ی هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان ۲ تیم مس‌کرمان و استقلال تهران در هوای بارانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود گذشت.

به گزارش کرمان‌نو، ۲ تیم مس‌کرمان و استقلال تهران در هفته‌ی هجدهم مسابقات لیگ برتر در کرمان با شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه‌ی این بازی برای هر ۲ تیم حساس بود و هر ۲ تیم به پیروزی در مسابقه نیاز داشتند، مس برای ایجاد حاشیه امنیت در قعر جدول و استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی.
در این بازی که در هوای بارانی کرمان برگزار شد ۵ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم استقلالی‌ها ۳ گل و سهم مسی‌ها ۲ گل بود.
مسی‌ها در دقیقه ۱۰ توسط معین عباسیان با اشتباه دروازه‌بان استقلال توانستند به گل اول بازی دست پیدا کنند اما در دقیقه ۱۹ با فرار قائدی بازی به تساوی کشانده شد.
در نیمه دوم استقلال عملکرد بهتری داشت و توانست در دقیقه ۷۰ توسط جعفر سلمانی به گل دوم و در دقیقه ۷۳ نیز توسط مهدی قائدی به گل سوم برسد.
بازی در ادامه با حواشی زیادی همراه شد که باعث اخراج شدن سرمربی پرحاشیه‌ی استقلالی‌ها شد و ساپینتو دقایق آخر بازی را از روی سکوها تماشا کرد.
در دقیقه ۹۷ و در واپسین دقایق مس توسط عارف رستمی توانست گل دوم خود را هم بزند اما در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ این بازی خانگی را واگذار کرد.
استقلال با این پیروزی با ۳۳ امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد و همچنان امیدوار به هفته‌های آینده برای رسیدن به صدر جدول و مس با ۱۴ امتیاز در رتبه‌ی چهاردهم جدول قرار دارد و همچنان خطر سقوط را حس می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101197
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.