سیرجانی‌ها گل کاشتند| مس کرمان درجا زد

در پایان هفته دهم لیگ یک فوتبال کشور مس کرمان در اهواز مقابل استقلال ملاثانی شکست خورد و آرمان گهر در خانه شاهین بوشهر را شکست داد.

مسی های کرمان که پس از مدت ها به صدر جدول رسیده بودند جایگاه خود را مفت از دست دادند. شاگردان مهاجری امروز از ساعت ۱۴ در اهواز مهمان استقلال ملاثانی رده سیزدهمی بودند که با یک گل نتیجه را واگذار کردند. تک گل این بازی را سجاد عبدویی در دقیقه ۷۱ برای اهوازی ها به ثمر رساند. با این نتیجه مس به رده سوم جدول سقوط کرد.

آرمان گهر اما روند رو به رشد خود را ادامه داد. شاگردان شهبا این هفته هم با یک بازی خوب مقابل شاهین بوشهر و شاگردان فراز کمالوند به پیروزی رسیدند. سیرجانی‌ها در دقایق ۷۱ و ۸۳ توسط سجاد حسامی و علی نظری به گل رسیدند. تک گل شاهین را هم محمد ابراهیمی وارد دروازه آرمان گهر کرد. آرمان گهر با این نتیجه در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

بازی‌های هفته یازدهم به طور همزمان امروز از ساعت ۱۴ برگزار شد. در دیگر دیدارهای حساس این هفته هوادار و ملوان به تساوی یک یک رسیدند، استقلال خوزستان مقابل خیبر خرم آباد به تساوی بدون گل رسید و پارس جنوبی جم با نتیجه پر گل ۳ بر یک شهرداری آستارا را شکست داد، فجر سپاسی هم ۳ بر ۲ مقابل چوکا تالش شکست خورد.

جدول مسابقات لیگ یک در پایان هفته دهم:
Screenshot 40

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62609
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.