سخنرانی سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز قدس کرمان


مسئولان استان در راهپیمایی روز قدس کرمان چه گفتند؟

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی کشور در راهپیمایی روز قدس در کرمان گفت: آهنگ صلح منطقه با درایت رهبر معظم انقلاب و پیروزی جبهه مقاومت بر دشمنان در منطقه نواخته شده و امروز در اوج اقتدار انقلاب و جبهه مقاومت هستیم.

سخنگوی سپاه: آهنگ صلح در منطقه با درایت رهبر انقلاب اسلامی نواخته شده است
به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف افزود: سردار شهید سلیمانی در حالی در فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید که پرچمدار پیروزی جبهه مقاومت و نیز پرچمدار این آهنگ بود.
وی گفت: اگر مردم ایران سربلندند به برکت رهبر معظم انقلاب و تدابیر هوشمندانه ایشان است؛ روزی دشمنان درگیری در سوریه و عراق را جشن می گرفتند که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد و امروز شاهد تحقق چشم انداز رهبری در آن مقطع حساس هستیم و این به معنی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
سردار شریف در ادامه با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران گفت: حق فقط از لوله‌های تفنگ مبارزان فلسطینی و حضور زنان و مردان این کشور در صحنه مبارزه قابل احقاق است.
سخنگوی سپاه افزود: جبهه مقاومت از سلاح‌های اولیه سنگ و چوب به موشک و پهپاد رسید و این امر از تدابیر مقام معظم رهبری و درایت انقلاب اسلامی و تلاش جبهه مقاومت بود.
وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) روز قدس را نامگذاری کردند که از فلسطین حمایت کنیم و در این روز با تدابیر، برنامه و درایت باید شرایطی فراهم کنیم که رژیم صهیونیستی شکست بخورد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب اسلامی همواره بر حمایت از فلسطین تاکید دارند و این حمایت فقط زبانی نیست بلکه به جایی رسیده است که برای نخستین بار صهیونیست‌ها پس از ضرباتی که از بیرون دریافت کردند از موضع ممنوعیت ورود مسلمانان به بیت المقدس کوتاه آمدند و این اقدام از سر رأفت نبود بلکه بخاطر موازنه قدرت و زور موشک‌های غزه و کرانه باختری بود که آن را مجبور به تجدیدنظر کرد. وی با بیان اینکه تازه اول راه و دست فلسطینی‌ها پر شده است یادآور شد: امروز در سرزمین فلسطین کسی حرف از سازش و تسلیم در برابر دشمن نمی گوید.
سردار شریف افزود: گفتمان غالب بین گروه‌های فلسطینی که در پیش از انقلاب صلح و سازش با این رژیم بود، به برکت انقلاب اسلامی، حرکات جبهه مقاومت، تدابیر مقام معظم رهبری و علمداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شاگردان مکتب او، امروز تنها گفتمان جهاد و مبارزه با این رژیم در سرزمین‌های اشغالی در بین گروه‌های نوظهور و سنتی مشاهده می شود و این امر پیامی برای امت اسلامی و دنیای عرب دارد که کسی آزموده را در این سرزمین نمی‌آزماید. وی ادامه داد: زیرا صهیونیستی‌ها و حامیانشان زبانی غیر از زور نمی‌فهمند و فقط این زبان را به رسمیت می‌شناسند و تداوم مبارزه همین انگیزه را می‌طلبند. وی بیان کرد: رزمندگان فلسطینی وفاداران اهل بیت هستند و شاخصه و مشخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی‌ نیز چیزی جز مکتب اهل بیت نیست. وی ابراز داشت: صهیونیست‌ها نه تنها با مسلمانان مشکل دارند بلکه بخشی از یهودی‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند و تظاهرات بسیار پرحجم کنونی بیان کننده این است که صهیونیست به آخر خط رسیده است.
سردار شریف گفت: صهیونیست‌ها چهار دولت طی یک سال عوض کردند و ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی ندارند؛ امروز با مسأله مبارزه و ظلم گرفتار هستند و ۲ میلیون نفر از جمعیت پنج میلیونی آنها می خواهند که این سرزمین را ترک کنند و این آمار رو به رشد است.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها فقط با مسلمانان مشکل ندارند بلکه می گویند باید مسلمانان یا کشته شوند یا این سرزمین را ترک کنند و مشابه این برخورد را با مسیحیان دارند؛ جمعیت ۳۰ درصدی مسیحی بیت المقدس امروز به هشت درصد رسیده است و این ظلم آنان و شرایط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در کرمان:
رژیم صهیونیستی در دره عمیق اختلافات داخلی محو می‌شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: در شرایطی مردم فلسطین از آرمان های خود دفاع می کنند که در داخل خود رژیم اسرائیل شکاف عمیقی وجود دارد و این شکاف به سرعت به دره‌ای تبدیل خواهد شد که این رژیم درون آن محو می شود. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی(ع) با تقدیر از حضور انبوه مردم انقلابی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: فلسطین در جغرافیای جهان امروز منطقه فوق العاده استراتژیک و از نظر معنوی مهد پیامبران بزرگی است و مسجد الاقصی نیز مورد احترام سه دین بزرگ مسیحیت، یهودیت و اسلام قرار دارد.
وی با اشاره به تاریخچه اشغال فلسطین تصریح کرد: همان کسانی دستور اشغال این سرزمین را دادند و اشغالگران را به رسمیت شناختند که بمب های ممنوعه را بر سر مردم در هیروشیما و ناکازاکی ریختند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر شعار عقیدتی حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان شکل گرفت و اولین ندای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به امر و دستور امام راحل آغاز شد.
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ایران در سه بخش خدماتی به مردم فلسطین داده که اوضاع را به کلی عوض کرده است ادامه داد: ذات انقلاب اسلامی و پیروزی آن، روحیه امید، مبارزه و در انتظار پیروزی بودن را برای مردم فلسطین تقویت و زنده کرد و مردم فلسطین فهمیدند با مقاومت، جهاد و مبارزه پیروزی در دسترس است.
وی تاکید کرد: لذا از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم مظلوم فلسطین نگاهشان به جمهوری اسلامی، امام عظیم الشان و رزمندگان اسلام در جمهوری اسلامی بود.
امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: خدمت دومی که انقلاب اسلامی به آرمان‌های فلسطین کرد، اعلام روز جهانی قدس و راهپیمایی برای همدلی، همدردی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین است که پای این راهپیمایی ایستاد و همه جا از آن دفاع کرد؛ جمهوری اسلامی از تمامی ظرفیت خود برای همراهی با مردم فلسطین استفاده کرده است.

استاندار کرمان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نویدبخش نابودی اسرائیل است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان گفت: حضور حدود چهل و پنج ساله مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس نویدبخش این است که با یاری خدا اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد. محمدمهدی فداکار روز جمعه در حاشیه‌ راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران کرمانی افزود: مسلمانان به وظیفه شرعی خود عمل خواهند کرد و فتنه‌ ای که استکبار جهانی در قلب جهان اسلام درست کرده به یاری خدا به زودی جمع خواهد شد. راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از ساعت ۱۰ و از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه آغاز شده است. امام خمینی (ره) ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند.

رییس‌کل دادگستری کرمان:

رژیم غاصب صهیونیستی در ذلت قرار دارد

کرمان – ایرنا – رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: جبهه مقاومت در اوج قدرت و رژیم صهیونیستی در حال حاضر در اوج ذلت است به طوری که بیش از هر زمان دیگری در ذلت و زبونی قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان به خبرنگاران افزود: امروز جبهه مقاومت اسلامی در اوج قدرت است و شرایطی را به وجود آورده که رژیم صهیونیستی نمی تواند به خود اجازه دهد که خوی اشغالگری خود را اعمال کند و با کوچکترین اقدامی که بخواهد انجام دهد، تودهنی محکمی از جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد.
وی با اشاره به انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام راحل (ره) اظهار داشت: همه ساله ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی همراه با همه ملت های آزاده دنیا این روز را گرامی می دارند و با حضور در راهپیمایی دشمن شکن، از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز تنفر و انزجار می کنند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان عنوان کرد: این شرایط ایجاب می کند ما نیز در کشور اسلامی خود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین حامی ملت فلسطین بوده ایم، در این شرایط نیز به صحنه آمده و مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.
رئیس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: امسال نیز در روز جهانی قدس مردم شریف دیار کریمان این راهپیمایی را باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار کردند.
وی ادامه داد: وضعیت کنونی حاکم بر منطقه و وضعیت رژیم غاصب صهیونیستی ایجاب می کرد این مراسم باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

فرمانده انتظامی کرمان:

روز قدس حلقه واسط اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه روز قدس حلقه واسطی بین مسلمانان جهان برای ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر است گفت: هر چه جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر می‌شود حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نیز افزایش می یابد.سردار عبدالرضا ناظری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مردم با حضور حماسی خود در این راهپیمایی نشان دادند با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هیچ تعارفی ندارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. وی خاطرنشان کرد: همه مردم در راهپیمایی روز قدس می‌آیند تا خشم خود را نسبت به صهیونیست نشان دهند و امیدواریم با نابودی صهیونیست‌ها و این رژیم غاصب به یاری خدا جشن پیروزی کامل مسلمانان در تمام دنیا رقم خورد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از ساعت ۱۰ و از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103144
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.