برگزاری هفته‌ی بیستم رقابت‌های فوتبال ایران


مس‌رفسنجان به دنبال بهبود جایگاه | گل‌گهر به فکر جبران مافات

درچارچوب هفته‌ی بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، نمایندگان استان کرمان امروز ۲۴ بهمن به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۲۴ بهمن‌‎ماه با ۵ دیدار برگزار می‌شود که ۲ نماینده استان کرمان، مس‌رفسنجان و گل‌گهر به مصاف رقبا می‌روند و مس‌کرمان فردا به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.
مس‌رفسنجان رده‌ی هفتمی در رفسنجان به مصاف فولاد رده هشتمی می‌رود، شاگردان ربیعی که دیروز هم با حواشی در هتل هیلان رفسنجان روبرو شدند و به دلیل بدهی‌های مالی باشگاه ساعاتی را سرگردان بودند، امروز برای حفظ و حتی ارتقای جایگاهشان به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند.
رفسنجانی‌ها که امسال لیگ را با مشکلات مالی آغاز کردند این روزها هم درگیر مسائل مالی هستند بطوری که فریادهای ربیعی نیز دیروز در هتل هیلان درآمد.

گل‌گهر به فکر جبران مافات

اما دیگر نماینده استان، گل‌گهر که هفته‌هاست گل‌گهر همیشه نیست و از جمع بالانشینان فاصله‌ گرفته است مهمان ملوان رده یازدهمی است.
شاگردان قلعه‌نویی که از ابتدای فصل برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیدن این روزها با نتایج ضعیفی که بدست آوردند در فکر کسب سهمیه هستند.
اگرچه فاصله‌ی امتیازی بین تیم‌ها زیاد نیست و اختلاف امتیاز گل‌گهر رده پنجمی با صدر فقط ۸ امتیاز است و تا انتهای لیگ امکان رقم خوردن هر اتفاقی وجود دارد و تیم‌ها بازی‌های رودررو دارند، اما نحوه‌ی امتیازگیری گل‌گهر در بازی‌های هفته‌های گذشته صدای انتقاد پیشکسوتان سیرجان را هم درآورده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101476
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.