صنعت نفت آبادان با دست پر از رفسنجان رفت


 مس رفسنجان دوباره باخت

 به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایرنا تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه ۳ آذر) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۰ به نفع صنعت نفت آبادان به پایان رسید

صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید.
به گزارش «کرمان نو» به نقل از ایرنا تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ امروز (جمعه ۳ آذر) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به مصاف هم رفتند. احمد محمدی با کمک‌های فرهاد فرهادپور و یعقوب سخندان قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.
مس در حالی میزبان صنعت نفت بود که در ۴ بازی اخیرش، ۳ برد و یک باخت به دست آورده بود، در طرف مقابل آبادانی‌ها سه مساوی و یک شکست در ۴ بازی اخیرشان ثبت کرده بودند. مس رفسنجان باتوجه‌به شکست در بازی هفته قبل برابر گل‌گهر به دنبال بازگشت به جاده پیروزی بود و نفتی‌ها هم با توجه اوضاع بحرانی در پی برد و جداشدن از جمع تیم‌های ته جدولی بودند.
با وجود انگیزه‌های دو تیم برای سه امتیاز اما تلاش آنها در نیمه اول به جایی نرسید تا مس رفسنجان و صنعت نفت با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم؛ اما ورق برگشت و این تیم مهمان یعنی صنعت نفت بود که هجومی‌تر بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ رحیم آلبوغیش با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه لک را باز کرد تا صنعت نفت یک بر صفر جلو بیفتد.
۷ دقیقه بعد صنعت نفت به گل دوم هم رسید. خطای بازیکنان مس در محوطه جریمه، نفت را صاحب ضربه پنالتی کرد و علی یوسف پشت ضربه قرار گرفت و صنعت نفت را ۲ بر صفر پیش انداخت.
در ادامه تلاش مس برای جبران گل‌های خورده در خانه نتیجه‌ای در برنداشت تا در نهایت صنعت نفت آبادان ۲ بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و پس از ۸ هفته این تیم بار دیگر رنگ برد را ببیند و دومین پیروزی شاگردان ویسی در فصل جاری ثبت شود.
صنعت نفت با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با سه پله صعود در رده یازدهم جدول ایستاد.
مس رفسنجان هم با کسب دومین باخت متوالی، ۱۴ امتیازی و در رده هفتم باقی ماند.
ترکیب اولیه مس رفسنجان:
حامد لک، مجید نصیری، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، محمدحسین کریم‌زاده، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا
سرمربی: ساکت الهامی
ترکیب اولیه صنعت نفت آبادان:
پیام پارسا، حسین سنگرگیر، محمدرضا خانزاده، رحیم آلبوغیش، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، یوسف کی‌شمس، مهدی داغر، میثم تهیدست، فیاض میردورقی و محمد پناهی

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111398
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.