جمعه مدالی با کرمانی‌های تیم ملی در مسابقات پاراآسیایی


منشازاده و نعمتی طلا گرفتند | والیبال نشسته زنان به مدال نقره رسید

در ادامه‌ی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو زهرا نعمتی و علی‌سینا منشازاده ۲ ملی‌پوش پاراتیراندازی استان کرمان به ترتیب در بخش ریکرو و کامپوند به مدال طلا و تیم والیبال نشسته ایران با حضور بتول خلیل‌زاده و فاطمه عباسی به مدال نقره‌ی مسابقات رسیدند.

به گزارش کرمان‌نو، روز جمعه ۵ آبان در ادامه چهارمین دوره‌ی بازی‌های پاراآسیایی که در هانگژو برگزار شد ورزشکاران کرمانی به مصاف حریفان خود رفتند که آورده‌ی آن ۲ طلا در پاراتیراندازی و مدال نقره‌ی مسابقات والیبال نشسته زنان بود.

زهرا نعمتی و طلایی دیگر

دیدار فینال مسابقات پاراتیراندازی با کمان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در بخش ریکرو، امروز جمعه بین زهرا نعمتی و حریف چینی در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی فویانگ برگزار شد که این ورزشکار با پیروزی برابر حریفی از چین میزبان به مدال طلای این رشته دست پیدا کرد.
در این دیدار مهیج که حریف چینی از حمایت تماشاگران برخوردار بود، نعمتی توانست مدال طلا را از میزبان مسابقات تصاحب و با پیروزی ۲۶ بر ۲۵ به مدال طلا دست پیدا کند.

منشازاده: مدالم را به تمام مادران سرزمینم به ویژه مادر خودم تقدیم می‌کنم

دیدار فینال رقابت‌های تیراندازی با کمان در بخش کامپوند روز جمعه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی فویانگ شهر هانگژو برگزار شد و علی‌سینا منشازاده به مصاف حریفی از هند رفت. در پایان این مسابقه کار ۲ ورزشکار پس از تساوی در عدد ۱۴۴ به تیر طلایی کشیده شد که طی آن منشازاده از حریفش بهتر عمل کرد و با زدن تیر ۱۰ امتیازی برنده این مسابقه شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
علی‌سینا منشازاده پس از کسب مدال طلای پاراتیراندازی کامپوند، گفت: «خدا را شاکر هستم که در سه دیداری که کار به تیر طلایی کشید لطف و محبتش همراهم بود و توانستم به پیروزی برسم.»
او با بیان این که از کسب این مدال بسیار خوشحال است، ادامه داد: «اگر توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم زحمات مربیان و مسئولان فدراسیون بود که حمایت کردند تا تمرینات خوبی داشته باشم. امیدوارم با این مدال پاسخ زحماتشان را داده باشم. مدالم را به تمام مادران سرزمینم به ویژه مادر خودم تقدیم می‌کنم.»
منشازاده در پایان از تلاشش برای موفقیت در پارالمپیک خبر داد و گفت: «از امروز تمرکزم روی حضور پرقدرت در بازی‌های پارالمپیک خواهد بود و امیدوارم بتوانم در آن رویداد هم موفق باشم.»

والیبال نشسته زنان ایران نقره‌ای شد

تیم ملی والیبال نشسته ایران که از حضور ۲ ورزشکار کرمانی بهره‌مند بود در روز پایانی مسابقات والیبال نشسته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، صبح جمعه به مصاف تایلند رفت و با پیروزی ۳ بر صفر مقابل این حریف به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.
تیم کشورمان در این رقابت با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۷ از سد تایلند گذشت و مدال نقره را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.
مسابقات والیبال نشسته بانوان با حضور ایران، کره‌جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و مغولستان به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم ایران با ۴ برد و تنها یک شکست مقابل چین ، با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد.
این مدال‌ها در ادامه مدال‌آوری چند روز گذشته ورزشکار کرمانی در مسابقات پاراآسیایی هانگژو بوده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110309
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.