افروز، دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو:


قول می‌دهم طلای پارالمپیک را بگیرم

دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: قول می‌دهم علاوه بر رکوردشکنی در پاریس، طلای پارالمپیک را هم بگیرم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی کمیته پارالمپیک، سعید افروز دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو پس از کسب مدال طلای پرتاب نیزه کلاس F۳۳/۳۴ در  بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: بعد از مسابقات پارالمپیک توکیو، خیلی زحمت کشیدم تا به این مدال دست پیدا کنم و الان هم خیلی خوشحالم که لطف خدا شامل حال من شد و به رکورد جدید رسیده و طلا گرفتم.
️او افزود: در ادامه مسابقات برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت می‌کنم. انشالله بقیه بچه‌ها هم بهترین رکوردهای را داشته باشند و طلا بگیرند.
️دارنده نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در خصوص برنامه‌اش برای آینده گفت: قبل از پارالمپیک، مسابقات جهانی ژاپن را در پیش داریم و می‌خواهم در آن بازی‌ها رکورد را افزایش دهم. در این بازی‌ها هم قصد افزایش رکورد داشتم اما نشد. شرایط مسابقه این موضوع را تعیین می‌کند. قول می‌دهم در پاریس علاوه بر رکوردشکنی، طلای بازی‌ها را نیز به دست بیاورم.
️او در پایان گفت: قبل از مسابقات نذر کرده بودم که اگر مدال گرفتم، به نیابت از برادر مرحومم، این مدال را به شهید غلامرضا مصطفوی که از شهدای دارالشفا است، تقدیم کنم. انشالله که روح هردوی آنها شاد باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110305
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.