سرمربی یونانی گل‌گهر:


نباید از پرسپولیس بترسیم

سرمربی یونانی گل‌گهر معتقد است تیمش برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس نباید از این تیم بترسد.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور گل‌گهر سیرجان روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود. ۵ بازی اخیر ۲ تیم ۳ برد برای پرسپولیس و ۲ تساوی را در برداشته است و گل‌گهر از ۵ بازی اخیر هیچ بردی نداشته است.

پرسپولیس با ۱۰ امتیاز در رده سوم و گل‌گهر سیرجان با ۸ امتیاز در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند. 

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: «با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستیم اما اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم نباید بترسیم، باید شجاع باشیم و تمام توان‌مان را بگذاریم. امیدوارم در آخر با نتیجه خوبی بازی را ترک کنیم.»

او درباره اینکه فردا تیمش برابر پرسپولیس دیداری تدافعی خواهد داشت یا خیر، گفت:« اگر بخواهیم اینطور بازی کنیم شانسی نداریم. به خاطر همین است که می‌گویم نباید بترسیم. می‌دانیم که بازی سختی است. اگر بخواهیم فقط دفاع کنیم که شانسی نخواهیم داشت. برای همین گفتم در طول بازی باید شجاع بازی کنیم.»

سرمربی گل‌گهر راجع به مصدومان تیمش توضیح داد: ما ۲ بازیکنمان با تیم امید مصدوم شدند و خدا را شکر می‌کنم که فلاح توانست برسد، ولی کوشکی مصدوم شده است. جعفری و ممی‌زاده با بدن‌های خسته برگشتند. طبیعتا همه باید به تیم‌های ملی کمک کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109689
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.