نصیری، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمان:


نبود بلیط هواپیما، میزبانی مسابقات پرورش اندام را از کرمان گرفت

در حالی که پیش از این کرمان میزبان مسابقات پرورش اندام، انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های جهانی بود امروز طی خبری اعلام شد که این میزبانی از کرمان گرفته شده است و به تهران داده شد.

به گزارش کرمان‌نو، هیئت‌رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۱۰ روز مانده به شروع مسابقات انتخابی تیم ملی، میزبان را از کرمان به تهران تغییر داد.
نصیری رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان با بیان اینکه به دلیل نبودن بلیط این تغییر در میزبانی اتفاق افتاده است گفت:«هر چه تلاش کردیم که یک پرواز برای این کار فراهم شود نشد و نتوانستند بلیط تهیه کنند. تصمیم بر این شد که تهران میزبان باشد.»
او ادامه داد:« در کرمان تعداد ۴-۵ ورزشکار داشتیم ولی در کل کشور ۴۰۰- ۵۰۰ ورزشکار هستند که کار را سخت می‌کرد و همه را با مشکل روبرو کرده بود، کرمان هم که هواپیما کم دارد و این مشکل ایجاد شد و تصمیم نهایی تغییر میزبانی بود.»
گفته‌ می‌شود پس از گزارش‌هایی که از سوی هیئت‌های استانی و ورزشکاران بابت وجود مشکل در تهیه بلیط برای شرکت در این مسابقات و درخواست‌های مبنی بر تغییر میزبان مسابقات از کرمان به تهران به فدراسیون فرستاده شده بود، در نهایت تصمیم به تغییر میزبان گرفته شد.
مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ اسپانیا، طی روزهای ۲۹ لغایت ۳۱ شهریورماه به میزبانی شهر تهران و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108660
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.