اختلال در پخش صداوسیما کرمان


پرداخت حق پخش تلویزیونی پیشکش؛ حداقل فوتبال را باکیفیت نشان دهید

تصاویر بی‌کیفیت از بازی گل‌گهر و پرسپولیس در شب گذشته باز هم صدای علاقه‌مندان به فوتبال را درآورد.

به گزارش کرمان‌نو، موضوع کیفیت پخش مسابقات فوتبال در استان کرمان موضوع جدیدی نیست. کیفیت پخش مسابقات فوتبال در صداوسیما و به‌خصوص استان کرمان به حدی بد است که در یک مقایسه بین کیفیت دوربین یک تلفن همراه با دوربین‌های صداوسیما که در بازی مس رفسنجان با استقلال تهران انجام شده بود کیفیت دوربین تلفن همراه حتی به‌مراتب بهتر بود.

البته این موضوع جدیدی نیست صداوسیمای کرمان یا پخش تلویزیونی ندارد یا اگر هم دارد کیفیت تصاویر به حدی بد است که صدای همه را درآورده است.

برای مثال بازی‌های تیم فوتبال مس کرمان باگذشت ۲۶ هفته در لیگ دسته یک همچنان پخش تلویزیونی ندارد و بازی‌های مس رفسنجان و گل‌گهر نیز باکیفیت پایین پخش می‌شود.

این کیفیت پایین به‌خصوص در بازی‌هایی که با تیم‌های تهرانی است بیشتر به چشم می‌آید و برای مدتی این موضوع را بولد می‌کند؛ اما باگذشت زمان باز از یادها می‌رود و کرمانی‌ها می‌مانند و کیفیت بد پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال.

اعتراض به کیفیت پایین تصاویر در بازی‌های گذشته مس رفسنجان با استقلال و پرسپولیس هم وجود داشت و حالا به بازی گل‌گهر با پرسپولیس رسیده است.

البته اختلال در پخش این مسابقه نیز یکی دیگر از انتقاداتی بود که وجود داشت. 

باید دید این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا زمان آن نرسیده که برای مخاطبی که از تلویزیون مسابقات فوتبال را تماشا می‌کند احترام قائل شوند و تصاویر با کیفیت‌تری گرفته شود ؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116936
1 نظر
  1. حمید می گوید

    سلام بهتر نیست این مدیر صداسیمای کرمان جای خودرا به یک جوان تحول گرا بدهد آخه هرجای صداسیمای کرمان دست میزاری … چی بگم مدیریت به چه قیمتی …مدیرجان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.