پلیس از سایت منتشر کننده خبر کذب شکایت کرد


تکذیب دخالت باجناق‌های مرحوم مهرجویی در قتل

درحالی که سایت‌های خبری از دست داشتن باجناق‌های مهرجویی در قتل خبر داده بودند پلیس این شایعه را رد کرد.

به گزارش کرمان‌نو، در حالی که باغبان سابق ویلای مهرجویی به‌عنوان قاتل معرفی شده بود گمانه‌زنی‌های مبنی بر اینکه قاتلان اجیر شده ارتباطی با باجناق‌های او داشته‌اند نیز مطرح شد، اما پلیس ضمن رد کردن این شایعه اعلام کرد که دادستانی تهران مدیر مسئول سایت منتشر کننده خبر را احضار کرده است.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه دادستان تهران اعلام کرد: «با توجه به کذب بودن خبر منتشره در برخی رسانه‌ها در مورد نقش باجناق مرحوم مهرجویی در پرونده قتل تشکیل شده در این مورد مدیرمسئول سایت منتشر کننده خبر احضار و علیه این رسانه از سوی دادستانی تهران اعلام جرم شد.»

این شایعات پس از معرفی باغبان به‌عنوان قاتل شروع شد. باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت‌ها قبل بر سر مسائلی با قربانیان اختلاف داشت و از اولین کسانی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد. او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آنها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که این مرد حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.

در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، او اعتراف نمی‌کرد تا اینکه بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد. او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان، مقداری اموال از خانه آنها به سرقت برده‌ که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110076
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.