رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد


۹ ماه پرداختی به پزشکان نداشتیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: نزدیک ۹ ماه است که در دستگاه دولتی پرداختی به پزشکان نداشتیم، اما این موضوع در عملکرد جامعه پزشکی ما اثری نداشته است.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، مهدی احمدی‌نژاد با تبریک اول شهریورماه سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، اظهار داشت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های پزشکان در راه حفظ سلامت جامعه و خدمت‌رسانی به بیماران در همه عرصه‌ها به‌ویژه در روزهای سخت و بحرانی قابل‌تقدیر است.

 وی با بیان اینکه اول شهریور بهانه و فرصت مغتنمی برای قدردانی از کسانی که فداکارانه و ایثارگرانه در عرصه پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی گام برداشته و در سلامت جامعه و بیماران نیازمند گام برداشته‌اند، گفت: این ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌ها با هیچ پاداش دنیایی قابل‌جبران نیست.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه پزشکان باتعصب کشورمان، زندگی، وجود و دانش خود در راه سلامت بیماران گذشتند، افزود: پزشکان متعهد ما بارها فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رسانده و با شهادت و جانبازی خویش هویت ملی و دینی خود را به کمال رساندند که از جمله آن می‌توان به از خودگذشتگی‌های پزشکان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

 وی با به خدمات پزشکان استان کرمان به محرومین اشاره کرد و گفت: در استان کرمان پزشکانی داریم که فداکارانه تمامی محدودیت را به جان خریدند و در مناطق کم‌برخوردار استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

 احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مسئله ما پرداخت معوقه پزشکان در دستگاه دولتی است، ادامه داد: نزدیک 9 ماه است که پرداختی به پزشکان نداشتیم؛ اما این موضوع در عملکرد جامعه پزشکی ما به بیماران اثری نداشته و تمام تلاش خود را می‌کنند که به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم باشند.

 وی با اشاره به اینکه این مسئله به دلیل مشکلاتی که وجود داشت اتفاق افتاده است، بیان کرد: افزایش قیمت برخی از اقلام باعث شد که پرداختی‌های ما به پزشکان مقداری معوق شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107931
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.