تکلیف مس‌رفسنجان هنوز در هاله‌ای از ابهام


ساکت الهامی از مس‌رفسنجان می‌رود؟

این روزها که از زمین و زمان برای مسی‌های رفسنجان می‌بارد این تیم با انواع و اقسام مشکلات روبرو است. بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تا اخباری مبنی بر رفتن ستاره‌های این تیم. از طرفی لجبازی ساکت الهامی برای ماندن و نپذیرفتن ریسک اخراج او توسط مدیران باشگاه، از جمله مسائلی است که این تیم این روزها درگیر آن است.

به گزارش کرمان‌نو، اگرچه تیم‌ها این روزها درگیر تعطیلات نیم‌فصل هستند و باید برای یارگیری تلاش کنند اما تیم مس‌رفسنجان که از ابتدای فصل تیم پرحاشیه‌ای بود این روزها نیز همچنان درگیر ماندن یا رفتن سرمربی تیم است. بین ماندن و رفتن ساکت الهامی که در چند هفته انتهایی نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفت و این روزها هم گفته می‌شود اختلافات زیادی با مدیرعامل باشگاه دارد دعواست.

طبق شنیده‌ها مدیران باشگاه پیگیر این بوده‌اند تا به‌صورت توافقی الهامی از این تیم جدا شود اما تاکنون الهامی راضی نشده است. از طرفی مدیریت باشگاه نیز ریسک اخراج او را به جان نمی‌خرد قرارداد بالای الهامی بزرگترین سد برای مدیران این باشگاه است.

مسی که این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و در آخرین مورد نیز پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل شکایت بازیکن این تیم بسته شده و حتی این تیم قادر به تقویت خود نیز نیست.
شایعاتی نیز مبنی برآمدن سعید دقیقی سرمربی جوان شمس آذر قزوین نقل زبان‌هاست که البته باشگاه شمس آذر اعلام کرده که این سرمربی تا پایان فصل هدایت این تیم را خواهد داشت و این اجازه را به او نمی‌دهند.
حال باید دید داستان کشدار ماندن یا رقتن الهامی به کجا می‌رسد و آیا آرامش به مس برمی‌گردد یا نه؟

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.