در اتفاقی عجیب در اراک؛


نویدکیا از حساب شخصی پول هتل تیم فوتبال مس رفسنجان را پرداخت کرد

اگرچه تیم فوتبال مس رفسنجان با نویدکیا نتایج خوبی می‌گیرد اما این باشگاه همچنان اوضاع مالی خوبی ندارد تا سرمربی تیم از جیب خود هزینه هتل تیم در اراک را قبل بازی با آلومینیوم پرداخت کند.

به گزارش کرمان‌نو، مس رفسنجان درحالی روز گذشته با ۳ گل از سد آلومینیوم اراک گذشت که این تیم از زمان حضور محرم نویدکیا به‌عنوان سرمربی ۲ برد و ۳ تساوی در لیگ برتر و یک پیروزی نیز در جام حذفی مقابل استقلال داشته است.

در ۶ بازی که نویدکیا جایگزین ساکت الهامی شده با روند صعودی که این تیم داشته توانسته از لحاظ فنی مشکلات را برطرف کند؛ اما مشکل اصلی این تیم در مسائل مالی است.

مسائلی که اگر چه پس از بازی با استقلال نیز نویدکیا آن‌ها را عنوان کرد و قرار بود حل شود؛ اما این تیم همچنان درگیر یکسری بدهی است.

برخی از ساده‌ترین بدهی‌های این تیم به هتل‌های محل اقامت تیم است. برای مثال هتل هیلان، به دلیل همین بدهی تیم پس از بازی با استقلال نتوانست در رفسنجان بماند و به کرمان آمد.

حالا گویا روز گذشته نیز بدهی باشگاه به هتل تیم در اراک نیز باعث شده بود که هتل کارت بازی بازیکنان را ندهد و محرم نویدکیا از حساب خودش پرداخت را انجام دهد تا تیم بتواند از هتل خارج شود و برابر آلومینیوم به میدان برود.

حساب باشگاه مس رفسنجان مدتی است که بسته شده و امکان واریز پول نیز به آن وجود ندارد و حتی برای واریز بخشی از قرارداد بازیکنان نیز شرکت مس مستقیماً به‌حساب بازیکنان پول واریز کرد.

از طرفی این باشگاه طلبکاران زیادی هم دارد که مشخص نیست کی قرار است با آن‌ها تسویه شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116328
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.