۱۰۶ روز شکست‌ناپذیری مس رفسنجان؛


تیم نویدکیا باخت نمی‌دهد

تیم متحول شده مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۷ بازی گذشته در لیگ برتر ۲ برد و ۵ تساوی کسب کرد. آن‌ها استقلال را هم در جام حذفی بردند تا رکورد ۸ بازی بدون باخت را داشته باشند.

به گزارش کرمان‌نو، مس رفسنجان همچنان تنها تیم فوتبال باشگاهی ایران است که در بیش از ۱۰۰ روز گذشته در هیچ مسابقه رسمی شکست نخورده است.

این رکورد رفسنجانی‌ها در حالی است که در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر درحالی‌که ساکت الهامی روی نیمکت این تیم بود در مجموع ۱۵ بازی، ۸ شکست را کسب کردند تا یکی از مدعیان سقوط محسوب شوند.

مس از بازی هفته چهاردهم برابر استقلال خوزستان که سوم دی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌های اهواز تمام شد دیگر هیچ مسابقه‌ای را در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده است و در ۸ بازی که سکان هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی بر عهده نویدکیا است هم این تیم بازی‌ها را بدون باخت سپری کرده است.

شاگردان نویدکیا در کنار شاگردان جواد نکونام در استقلال تهران تنها تیم‌های لیگ برتری هستند که در نیم‌فصل دوم در هیچ بازی نباختند.

حالا باید دید تیم متحول شده محرم نویدکیا در ادامه چه روندی را طی می‌کند و آیا روزهای خوب مس با محرم ادامه‌دار خواهد بود؟ مس رفسنجان با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116878
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.