۱۳ هزار ملک استان در اختیار دستگاه‌های اجرایی


مدیر کل اقتصاد و دارایی: دلیل اختصاص نیافتن زمین به طرح مسکن مناسب نبودن زمین‌ها بود

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان کرمان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه فروش اموال مازاد دولتی در قالب مولدسازی دارایی‌های دولت را بی‌ربط به بحث‌های مرتبط با کسری بودجه دانست.

به گفته صادق سلطانی‌نژاد، ۱۳ هزار ملک در استان در اختیار دستگاه‌های اجرایی است و شیوه اجرای این مولدسازی نیز از طریق در اختیار دستگاه اجرایی است که ابراز کند چقدر مازاد دارد.

او در این رابطه ادامه داد: سران قوا یک مصوبه‌ای داشتند که براساس آن مواردی در مورد مولدسازی دارایی‌های دولت تصویب کردند و هیات عالی مولد سازی یک آیین نامه اجرایی را تصویب کردند.

سلطانی‌نژاد در حالی از فروش املاک و زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی و بی‌ربط بودن این امر به کسری بودجه می‌گوید که استان هنوز نتوانسته زمین طرح‌های ملی مسکن از طریق این املاک مازاد را تامین کند .

او در پاسخ به پرسش خبرنگار کرمان‌نو در خصوص همین امر می‌گوید: ممکن است زمین‌های دستگاه اجرایی متناسب با نیاز طرح اقدام ملی مسکن نبوده باشد._تلاش می‌کنیم مازاد مالیاتی نداشته باشیم.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان در خصوص وضعیت درآمدهای استان هم می‌گوید: رقم درآمدهای ما در ۱۴۰۱ قابل ملاحظه و علی رغم همه مشکلات ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مصوب سال ۱۴۰۱بود که به تناسب دهه ماهه ۲۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان وصولی داریم و از مصوب ۱۰ ماهه یک ۴ درصدی وصولی بیشتر بوده است اما تلاش می‌کنیم مازاد مالیاتی سال‌های قبل را نداشته باشیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101111
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.