فرماندار منوجان: کلیپ منتشر شده توزیع رایگان پیاز صحت ندارد

فرماندار شهرستان منوجان گفت: کلیپ منتشر شده در زمینه توزیع رایگان پیاز در این شهرستان صحت ندارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمد محمودی به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه پیازهای دپو شده در شهرستان منوجان به رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد، اشاره کرد و افزود: این فرد هیچ ارتباطی با مجموعه تعاون روستایی و هیچ دستگاه دولتی ندارد و از طرف خود این کلیپ را تهیه و منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: این پیاز ها متعلق به سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان بوده که در جریان خرید تضمینی انبار شده است.

محمودی افزود: هیچکس حق ندارد بدون اجازه تعاون روستایی از این پیازها استفاده کند.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی با هدف حفظ تعادل بازار صورت می گیرد، افزود: پیازهای خریداری شده نباید به چرخه بازار برگردد چرا که سبب برهم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا می شود.

فرماندار منوجان بیان کرد: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهدای رایگان پیاز به مردم توجه نکنند و اخبار را از طریق سایت این سازمان و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه پیازهای انبار شده فقط در قالب تفاهم نامه به نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان اهدا می شوند، گفت: نهادهای حمایتی متقاضی جهت هماهنگی با سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان هماهنگ کنند.

وی تصریح کرد: سازمان تعاون روستایی در قالب تفاهم نامه با سازمان های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی تاکنون مقدار زیادی پیاز را به صورت رایگان به قشر محروم جامعه اهدا کرده و این روند ادامه دارد.

خرید تضمینی پیاز توسط سازمان تعاون روستایی از۲۰ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا اردیبهشت ماه سال جاری در جنوب استان کرمان ادامه داشته است.

خرید تضمینی پیاز در راستای اجرای ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و دستورالعمل خرید و فروش پیاز تضمینی سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام شده است.

جنوب کرمان به عنوان قطب کشاورزی کشور ، یک سوم پهناورترین استان کرمان  را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر در بردارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70616
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.