مدیرکل دارایی کرمان


برخی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان هنوز اعتبار سال ۱۴۰۰ را هزینه نکرده‌اند

مدیرکل دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی استان در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی هنوز اعتبارات ۱۴۰۰ آنها در حساب موجود است که جای گلایه دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، صادق سلطانی‌نژاد صبح امروز در جلسه جذب اعتبارات عمرانی استان کرمان در سال ۱۴۰۱ که با حضور فداکار استاندار کرمان و ذی‌حسابان و معاونین ذی‌حساب دستگاه‌های اجرایی استان و معاون امور عمرانی استاندار در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم توفیق درک شب‌های قدر را به ما بدهد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما رشد ۷.۷ درصدی بودجه استان کرمان در سال ۱۴۰۱ بود که این نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، گفت: ذی‌حسابان نقش مهمی در هزینه کردن اعتبارات تملک دارایی دستگاه‌های اداری استان به عهده دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در استان کرمان در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است، افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی هنوز اعتبارات ۱۴۰۰ آنها در حساب موجود است که جای گلایه دارد.

وی به بخشی از مشکلات جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: عدم اراده جدی پیمانکاران بومی در شرکت در مناقصات و کم بودن تعداد پیمانکاران بومی و یا نداشتن ظرفیت کاری از جمله این مشکلات است.

سلطانی‌نژاد صدور بخشنامه‌های متعارض از مراجع مختلف، چالش‌های مربوط به سازمان تامین اجتماعی و چالش‌های مربوط به قطعی سامانه‌ها و لزوم همکاری اداره کل فن‌آوری و اطلاعات استان را از دیگر مشکلات جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان عنوان کرد و افزود: از ظرفیت مولدسازی باید برای تکمیل پروژه‌ها استفاده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102954
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.