اعتراض پرسنل مجتمع های مس به انتصاب معاون منابع انسانی شرکت صنایع مس


آقای سعد محمدی به قلب سازمان ضربه زدید

جمعی از پرسنل مجتمع های مس سونگون، شهربابک و سرچشمه در نامه‌ای به سعد محمدی به انتصاب احمدیان به عنوان معاون منابع انسانی شرکت صنایع مس اعتراض کردند.

این عده که تصمیم‌های این معاونت را مستقیم با معیشت خود در ارتباط می‌دانند در بخشی از نامه خود خطاب به مدیرعامل مس نوشته‌اند:« تلخی کار از آنجا شروع شد که فردی  غیر متخصص را در جایگاهی بسیار مهم گذاشتید. آنجایی که قلب سازمان است و باید نیروی انسانی را مهمترین سرمایه بداند. آری معاونت منابع انسانی شرکت، چه زجرها کشیدیم و دم بر نیاوردیم. آقای احمدیان که نگاه ارباب و بردگی به کارگر داشت. یادمان نمی رود  به کارگرانی که می خواستند مشکلات را به وی بگویند می گفت بو می دهید سمت من نیایید!»

نویسندگان نامه در ادامه با اشاره به برخوردهای نامناسب احمدیان در دوره قبلی حضور خود در شرکت مس می‌نویسند:« تهدید و توهین تکیه کلام این فرد بود و ریتم قلب سازمان را دچار نوسان کرده بود. آقای دکتر سعد محمدی دوران عوض شده است و ما پرسنل شرکت، دیگر حاضر نیستیم این ننگ را تحمل کنیم. جناب مدیرعامل، شما انسان بزرگی هستید و تجربه نشان داده انسان های بزرگ خطاهای بزرگ انجام می دهند.متاسفانه به هشدارهای نمایندگان سه مجتمع توجه نکردید و با گذاشتن آقای احمدیان به قلب سازمان ضربه زدید و خروجی آن را خدا به خیر کند.»

گفته می‌شود تعدادی از نمایندگان پرسنل مجتمع‌های مس سونگون، شهربابک و سرچشمه در تلاش هستند تا روز رای اعتماد وزیر صمت برای طرح دیدگاههای خود به مجلس شورای اسلامی بروند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53816
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.