آرای جدید کمیته انضباطی صادر شد؛


محکومیت تیم‌های فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان

آرای جدید کمیته انضباطی صادر شده که در این آرا باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان محکوم به پرداخت پول به بازیکنان سابق خود شده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو، طی آرای جدید کمیته انضباطی که صادر شده محکومیت تیم‌های فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان را به دنبال داشته است.
در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴ میلیون و ۸۵ هزار و ۷۷۴ تومان بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۵۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان قرار رد صادر کرد.
در پی شکایت ابراهیم صادقی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۴۲ میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۴۷ هزار تومان بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰۰ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان قرار رد صادر کرد.
14000122000763 Test PhotoN
باتوجه‌به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۸۰ میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲ میلیون و ۱۲۷ هزار تومان بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117378
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.