رییس هیات فوتبال استان:


اقدامات لازم برای برگزاری بازی در ورزشگاه شماره‌ی ۱ رفسنجان انجام شده

رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: مکاتبات و اقدامات لازم برای برگزاری بازی در ورزشگاه شماره‌ی ۱ رفسنجان صورت گرفته مگر اینکه تصمیم سازمان لیگ و باشگاه چیزی دیگری باشد.

به گزارش کرمان‌نو، در حالی که ۳ روز دیگر و روز شنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۷:۴۵ باید بازی مس‌رفسنجان و استقلال تهران در رفسنجان برگزار شود اما همچنان سر اینکه بازی کجا برگزار شود دعواست.
جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری بازی در ورزشگاه شماره‌ی ۱ انجام شده به کرمان‌نو، گفت: جلسات متعددی طی هفته گذشته با حضور مدیران باشگاه و مدیران ذیربط استانی و شهرستانی برای برگزاری بازی در ورزشگاه شماره‌ی ۱ با حضور تماشاگران آقا برگزار شد و مکاتباتی هم با سازمان لیگ صورت گرفته است. از لحاظ مقامات استانی که باید امنیت مسابقه را برقرار کنند بازی با حضور تماشاگران آقا در ورزشگاه شماره‌ی ۱ قابل برگزاری است و مشکلی وجود ندارد.
او ادامه داد: متاسفانه با توجه به اینکه اولین بازی است که باید در این ورزشگاه برگزار شود، شرایط برای حضور تماشاگران زن مهیا نبود و نتوانستیم برای این بازی مجوز حضور زنان را بگیریم اما در تلاشیم برای بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد و زنان رفسنجانی هم به ورزشگاه بیایند.
جهانشاهی ادامه داد: در مورد افتتاح این ورزشگاه باید دید سیاست‌های خود باشگاه چیست. باشگاه ورزشگاه شماره‌ی ۲ را برای بازی با استقلال معرفی کرده اما طی جلساتی که ما داشتیم و مکاتباتی که با سازمان لیگ انجام دادیم از لحاظ امنیت مشکلی برای برگزار بازی در ورزشگاه شماره‌ی ۱ نیست.
رییس هیات فوتبال استان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قناتی در ورزشگاه وجود دارد گفت: مشخص نیست منبع این اخبار از کجاست. به‌عنوان رییس هیات فوتبال با نظر مساعد آقای خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران و همکاری کلیه مسئولان و مدیران استانی و شهرستان رفسنجان اقدامات لازم برای برگزاری بازی انجام شده تا بازی در ورزشگاه شماره ۱ برگزار شود مگر اینکه نظر باشگاه یا سازمان لیگ چیز دیگری باشد.
این قنات که گفته می‌شود در ورزشگاه جدید رفسنجان قرار دارد یکی از دلایل جدید مهیا نبودن ورزشگاه برای برگزاری بازی است. طبق اخبار موجود این ورزشگاه چند سال قبل تا آستانه افتتاح هم پیش رفت اما مشخص شد که زیر آن یک قنات وجود دارد و به همین خاطر عملیات ساخت ورزشگاه مسیر دیگری را دنبال کرد.
در آن زمان مسئولان امر زیرسازی لازم برای پُر کردن قنات پیدا شده را انجام دادند و چمن جدید را روی آن کاشتند. در مرحله تکمیل استادیوم رفسنجان اما بخش کوچکی از چمن ورزشگاه بار دیگر فروکش کرده و زیر این بخش قنات دیده شده است و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است.
اگرچه هنوز سازمان لیگ فوتبال به صورت رسمی و مکتوب ورزشگاه جدید رفسنجان را برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر تایید نکرده اما همچنان باید منتظر ماند تا دید در نهایت این بازی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109649
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.