رئیس پلیس‌راه استان کرمان اعلام کرد:


انسداد مسیر کرمان – جوپار از ساعت ۵ تا ۱۳ برای مراسم جاماندگان اربعین

به گفته رئیس پلیس‌راه استان کرمان در مورد محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم جاماندگان اربعین گفت: محور کرمان – جوپار و تمامی مسیرهای منتهی به آن از ساعت 5 صبح روز اربعین تا ساعت 13 کاملاً مسدود بوده و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 رئیس پلیس‌راه استان کرمان با اشاره به برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در ۱۰ مسیر در محورهای استان، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محورها خبر داد.

 سرهنگ علی رضایی با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین امسال مراسم جاماندگان اربعین در 10 مسیر در محورهای استان کرمان برگزار می‌شود که برای ایمنی هر چه بیشتر عزاداران محدودیت‌های و ممنوعیت‌هایی را در این محورهای اعمال خواهیم کرد.

 وی با اشاره به راهپیمایی جاماندگان اربعین در محور کرمان – جوپار، گفت: از ساعت 5 صبح روز اربعین تا ساعت 13 این محور و تمامی مسیرهای منتهی به آن کاملاً مسدود بوده و رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 رئیس پلیس‌راه استان کرمان، بیان کرد: کسانی که از سمت شهرستان‌های بافت، ارزوئیه، رابر و شهر نگار قصد سفر به مرکز استان را دارند باید از مسیر کارخانه فولاد و دوراهی بردسیر به سمت شهر باغین از محور بردسیر ادامه مسیر دهند.

 وی افزود: کسانی هم که از روستای بهرامجرد و شهر گلزار و توابع آن قصد ورود به مرکز استان را دارند این محور از روی پل کارخانه لاستیک مسدود است و رانندگان باید مسیر خود به سمت شهر جوپار، کمربندی جنوبی به سمت کمربندی کرمان باغین را باید انتخاب کنند.

 رضایی ادامه داد: رانندگانی که از سمت استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان قصد گذر از کمربندی جنوبی شهر کرمان را دارند به سمت شهرستان‌های رفسنجان و انار و استان یزد را دارند، این مسیر در روز اربعین از سمت میدان هفت باغ به سمت شهر جوپار مسدود بوده و باید از محور هفت باغ و از داخل شهر تردد کنند.

 وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: میدان خروجی شهر سیرجان (امام علی علیه‌السلام) به سمت جاده بافت و امامزاده علی از ساعت 5 صبح روز اربعین تا 13 مسدود است.

 رئیس پلیس‌راه استان کرمان، با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید مسیر جایگزین استفاده کنند، افزود: رانندگان باید از ابتدای جاده سیرجان بندرعباس، روستای اکبرآباد و در ادامه نجف شهر و روستاهایی ایزدآباد و عزت‌آباد را انتخاب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108486
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.