پیکان، مس‌رفسنجان و مس‌کرمان


این سه تیم قهرمان لیگ را تعیین می‌کنند!

پیکان، مس‌رفسنجان و مس‌کرمان سه تیمی هستند که در ۵ هفته پایانی لیگ با ۲ مدعی قهرمانی مسابقات بازی دارند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از  ورزش سه، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته‌های پایانی حساس‌تر از قبل دنبال می‌شود. سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس با فاصله‌ای نزدیک در صدرجدول برای کسب جام قهرمانی تلاش می‌کنند و امیدوارند در بازی‌های آینده خود بهتر عمل کنند تا در نهایت صدر جدول را تصاحب کنند.

یکی از مهمترین مسابقات در مسیر کسب جام قهرمانی دربی پایتخت است که در هفته بیست و هفتم میان استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. اگرچه این بازی حساسیت بسیار بالایی خواهد داشت و تساوی‌اش به سود سپاهان خواهد شد، اما سه تیم دیگر هم در لیگ برتر حضور دارند که در تعیین قهرمان مسابقات نقش ویژه‌ای دارند.

پیکان، مس‌رفسنجان و مس‌کرمان سه تیمی هستند که در ۵ هفته آینده با ۲ مدعی قهرمانی بازی دارند و می‌توانند در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشند.

مس‌رفسنجان در هفته بیست و ششم در اصفهان میهمان سپاهان است و در هفته بیست و نهم از استقلال پذیرایی می‌کند. مس‌کرمان این هفته مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و در هفته پایانی مسابقات میزبان سپاهان است. همچنین پیکان تهران نیز طی ۲ هفته متوالی هفته بیست و هشتم و بیست و نهم به ترتیب مقابل پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گیرد.

بی‌شک این سه تیم نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ برتر خواهند داشت. سه تیمی که شرایط متفاوتی دارند و برای کسب نتیجه مطلوب هرکاری می‌کنند. مس‌رفسنجان به دنبال رتبه چهارمی در لیگ برتر است، مس‌کرمان برای نیفتادن می‌جنگد و پیکان هم برای اعاده حیثیت کار خود را جلو می‌برد. پس بی‌شک بازی‌های این سه تیم مقابل مدعیان تماشایی و جذاب خواهد بود.

برنامه بازی‌های مدعیان مقابل پیکان، مس‌رفسنجان و مس‌کرمان به شرح ذیل است:
هفته بیست و ششم:
مس‌کرمان – پرسپولیس / سپاهان- مس‌رفسنجان

هفته بیست و هشتم:
پیکان – پرسپولیس

هفته بیست و نهم:
سپاهان – پیکان / مس‌رفسنجان – استقلال

هفته سی‌ام:
مس‌کرمان – سپاهان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103029
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.