بلاتکلیفی در سیرجان؛


بازیکنان آرمان‌گهر اعتصاب کردند

به گزارش «کرمان نو» به دنبال بلاتکلیفی در خصوص مالکیت باشگاه آرمان‌گهر سیرجان و عدم پرداخت مطالبات؛ بازیکنان تیم سیرجانی که قبل از بازی برابر مس شهربابک تصمیم به اعتصاب گرفته بودند عصر امروز شنبه ۱۹ فروردین با حضور در محل تمرین این تیم حاضر به انجام تمرین نشدند.

در پی بلاتکلیفی در خصوص مالکیت باشگاه آرمان گهر سیرجان بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند. بازیکنانی که از ابتدای فصل در این تیم حضور دارند حدود ۴۵ درصد و بازیکنانی هم که از نیم فصل دوم به جمع شاگردان شهبا اضافه شدند حدود ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند و نسبت به عدم مابقی مطالبات خود و بلاتکلیفی که در خصوص مالکیت این باشگاه به وجود آمده اعتراض دارند.
در این خصوص حتی گفته می‌شود بازیکنان آرمان‌گهر قصد دارند در صورت عدم دریافت باقی مانده مطالبات‌شان در دیدار این هفته (هفته ۲۹) که در سیرجان برابر شهرداری همدان برگزار خواهد شد؛ حضور نیابند. با تصمیم مدیران شرکت آرمان‌گهر سیرجان این تیم به محمدرحمان سالاری مشاور و مدیرعامل سابق باشگاه‌های بادران، شاهین شهرداری بوشهر و چوکای تالش و شخص دیگری واگذار شده است؛ از نکات جالب و عجیب این واگذاری اینکه گفته می‌شود بر اساس توافقی که میان مدیران شرکت جهاد نصر و متقاضیان امتیاز تیم آرمان‌گهر صورت گرفته این است که متقاضیان مدیریت و هزینه‌های جاری این تیم را تا پایان فصل برعهده خواهند گرفت و مبلغ توافقی برای خرید امتیاز را سه ماه دیگر به شرکت آرمان‌گهر پرداخت خواهند کرد.
نکته عجیب دیگر اینکه یکی از افرادی که گفته می‌شود در مالکیت امتیاز تیم آرمان‌گهر مشارکت خواهد داشت و اخیرا با محمدرحمان سالاری در تمرین این تیم حضور پیدا کرده یکی از ایجنت‌های فوتبال کشور است!
با وجود تصمیم مدیران شرکت آرمان‌گهر بر واگذاری امتیاز لیگ یکی تیم این شرکت؛ هیئت فوتبال استان کرمان امروز با صدور اطلاعیه‌ای این واگذاری را فاقد اعتبار دانست و تاکید کرد زمانی واگذاری امتیاز یک تیم قطعی شده و این هیئت به رسمیت خواهد شناخت که مراحل قانونی نقل و انتقالات طی شده و فرآیند آن در هیئت فوتبال استان کرمان به ثبت برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102974
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.