خاتون بم صفر- پالایش گاز ایلام صفر؛


تساوی خاتون به نفع حریفان

خاتون بم با نتیجه تساوی بدون گل مقابل پالایش گاز ایلام متوقف شد.

به گزارش کرمان‌نو، آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر زنان ظهر امروز شنبه از ساعت ۱۳ بین دو تیم خاتون بم و پالایش گاز ایلام برگزار شد و برخلاف تصورات خاتون مقابل حریف خود متوقف شد و در این بازی هیچ گلی به ثمر نرساند.

شاگردان مرضیه جعفری که در ۷ بازی گذشته موفق به کسب ۶ پیروزی و یک تساوی برابر شهرداری سیرجان شده بودند؛ امروز نتوانستند مقابل شاگردان بیان محمودی موفق باشند.

خاتونی‌ها که اگرچه در مسابقه امروز تیم برتر زمین بودند و موقعیت‌های گلزنی خوبی روی دروازه پالایش گاز ایجاد کردند اما در برابر خط دفاعی پالایش گاز راه به جایی نبردند تا حساس‌ترین نبرد هفته در ایلام برنده نداشته باشد و این تساوی به نفع حریفان به خصوص شهرداری سیرجان و ملوان باشد.

این تساوی اگرچه خاتون را همچنان در صدر جدول نگه میدارد اما تنها یک امتیاز فاصله با تیم دوم جدول یعنی شهرداری سیرجان میتواند در ادامه فصل کسب قهرمانی را برای این تیم با خطر جدی روبرو کند. در حالی که دیروز و پس از پیروزی پرگل شهرداری سیرجان بازیکنان این تیم کری خود را برای کسب قهرمانی و پیروزی در بازی برگشت برابر خاتون کشیدند.

خاتون بم در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با ۲۰ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است و شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد. ملوان بندرانزلی هم با ۱۹ امتیاز و تفاضل کمتر در رتبه سوم است و پالایش گاز ایلام با ۱۴ امتیاز رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد و سپاهان اصفهان هم با ۱۲ امتیاز تیم پنجم جدول رده‌بندی است.

هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان روز جمعه بیست‌ونهم دی‌ماه برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، خاتون بم میزبان ایساتیس کران فارس خواهد بود، شهرداری سیرجان در کرج میهمان هیات فوتبال البرز است و ملوان بندرانزلی هم در دیداری خانگی برابر آوا تهران قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.