مشکلات مس‌رفسنجان تمامی ندارد!


پنجره نقل‌وانتقالاتی مس‌رفسنجان بسته شد

مس‌رفسنجان که انواع مشکلات را این فصل تجربه کرده حالا طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، ۳ پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم نیز بسته شده است.

 به گزارش کرمان‌نو، فیفا در جدیدترین اقدام خود برای شفاف‌سازی محرومیت باشگاه‌ها به دلیل شکایت‌های مالی، سامانه‌ای به‌صورت آنلاین تنظیم کرده که در آن، زمان آغاز محرومیت و میزان محرومیت از نقل‌وانتقال بازیکنان مشخص شده است.
بعد از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال، پرسپولیس و آلومینیوم اراک حالا نوبت به باشگاه مس‌رفسنجان رسیده است.
 طبق آماری که در این سامانه منتشر شده ۳ پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه مس‌رفسنجان از تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۴ آذر) بسته شده است.
 بر اساس اعلام فیفا این باشگاه به منع از جذب بازیکن جدید محکوم شده که باید دید مدیران این باشگاه در راستای باز کردن این پنجره چه اقدامی می‌کنند؟
 به نظر می‌رسد شکایت لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی مسی‌ها، به‌خاطر مطالبات سال گذشته خود دلیل اصلی بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی نارنجی‌پوشان باشد.
این در حالی است که مسی‌ها نه‌تنها هنوز خریدی در نقل‌وانتقالات زمستانی انجام ندادند و حتی اخباری غیررسمی زیادی درباره جدایی برخی بازیکنان این تیم هم به گوش می‌رسد. از سوی دیگر تا زمان پرداخت‌نشدن بدهی‌هایی که در فیفا ثبت شده، مس‌رفسنجان نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به لیست نفراتش اضافه کند و باید دید این باشگاه چگونه از مخمصه کنونی رهایی پیدا خواهد کرد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113785
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.