مس‌کرمان در ۱۶ هفته‌ای که گذشت:


حالا صعود فقط یک رویا به‌نظر می‌رسد

روند امتیازگیری مس‌کرمان در ۱۶ هفته‌ی ابتدایی لیگ آزادگان امیدها به صعود این تیم را کمرنگ کرده است. این تیم با ۳ سرمربی یعنی محمودی‌نیا، نامجو(به‌صورت موقت) و محمدی توانست ۵ برد ، ۵ تساوی و۶ باخت کسب کند که نمی‌تواند عملکرد خوبی برای تیمی که مدعی صعود است، باشد

به گزارش کرمان‌نو، ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ بود که محمود محمودی‌نیا پس از کش و قوس‌های فراوان به‌عنوان سرمربی مس‌کرمان معرفی شد. انتخابی که از همان روزهای اول خیلی به مذاق هواداران این تیم و عده‌ای از ورزشی‌های استان خوش نیامد. محمودی‌نیا کارش را شروع کرد و به همراه علی قرایی به‌عنوان مدیرعامل، تیم مس را برای لیگ آزادگان بستند. 

تیمی که با حرف و حدیث‌ و رقم قراردادهای عجیب و غریب شروع به کار کرد، در آخر نتوانست نتیجه‌ی درخوری بگیرد.

اما عمر سرمربیگری محمودی‌نیا در مس کم بود او تنها ۵ هفته سرمربی نارنجی‌پوشان کرمانی بود تا در باخت هفته‌ی پنجم با شاگردانش در رختکن خداحافظی کند و استعفایش را بدهد، استعفایی که قبول شد و خیلی هم تلاشی برای ماندن او رقم نخورد، حتی شاگردان او هم تلاشی برای ماندنش نکردند.

محمود محمودی‌نیا در ۵ هفته‌ی مربیگری تیم مس یک برد، یک تساوی و ۳ باخت کسب کرد تا با ۴ امتیاز از ۱۵ امتیاز و با میانگین ۰/۸ امتیاز از هر بازی خیلی زود از جمع مسی‌ها خارج شود.

البته او در مصاحبه‌ای که قبلا با «کرمان نو» هم داشت گفته بود که اگر زمانی شرایط جوری باشد که احساس کند باید برود، بدون معطلی این کار را می‌کند و موفقیت تیم برایش مهم‌تر است. 

با خروج محمودی‌نیا دستیار او مهدی نامجو ۳ هفته هدایت موقت نارنجی‌پوشان را برعهده داشت که یک برد یک تساوی و یک باخت نتیجه تلاش او شد.

۲۷ مهر بود که اکبر محمدی سرمربی مس‌کرمان معرفی شد، فردی که خیلی از ورزشی‌ها او را مقصر اصلی کم شدن بودجه مس می‌دانند.

اگرچه ورود محمدی با گرفتن امتیاز برای تیم همراه شد و مس از حاشیه خطر دور شد و تا نیمه‌های جدول هم بالا آمد اما روند هفته‌های اخیر مس، دوباره این تیم را با انتقادات زیادی روبرو کرده است.

تیم مس با هدایت محمدی از ۸ بازی ۳ برد، ۳ تساوی و ۲ باخت کسب کرده است. این تیم در چهار هفته‌ی گذشته ۳ تساوی و یک باخت کسب کرده که این روند صدای اعتراض هواداران این تیم را درآورده است و آنها نگران این موضوع هستند که مجدد شرایط اول فصل ایجاد شود.

اکبر محمدی با ۱۲ امتیاز از ۲۴ امتیاز در ۸ هفته‌ای که سرمربی این تیم بوده با میانگین ۱/۵ امتیاز از هر بازی شرایط بهتری دارد.

لباس مس‌کرمان بر تن برخی بازیکنان گشاد است

اکبر محمدی که در این مدت خودش را درگیر انتقاداتی که نسبت به او وجود دارد نکرده است و سعی کرده مشکلات را به گذشته ربط دهد، در آخرین مصاحبه‌اش بعد بازی با نفت مسجد سلیمان گفت:«متاسفانه برخی از بازیکنان تیم نمی‌دانند عضو چه تیم بزرگی هستند و باید گفت لباس مس‌کرمان بر تن آن‌ها بسیار گشاد است.»

او معتقد است تیمش در ابتدای فصل خوب بسته نشده و قصد دارد در نیم فصل دست به تقویت تیم بزند.

محمدی در مورد کنار گذاشتن برخی از بازیکنان نیز گفته بود:«در ادامه کنار گذاشتن بازیکنان ناکارآمد و تصمیم کادر فنی ۵ بازیکن دیگر را در اختیار باشگاه قرار داده و دیگر به حضورشان نیاز نداریم و این جای نگرانی برای ما نخواهد داشت چرا که در تعطیلات نیم فصل بازیکنان باکیفیت، با انگیزه و شایسته‌ای جایگزین خواهند شد و در صورت لزوم قطعا از استعدادهای حاضر در تیم‌های پایه مس هم استفاده خواهم کرد.»

این صحبت درحالی است که عده‌ای معتقدند که محمدی بازیکنان بومی را کنار گذاشته و به آنها بازی نمی‌دهد.

صعود، حالا رویاست

اگرچه سرمربی تیم فوتبال صنعت مس‌کرمان درمورد صعود این تیم گفت:« این امید را به هواداران فهیم مس‌کرمان می‌دهم که در نیم فصل با جذب چند بازیکن خوب و شایسته بتوانیم خودمان را ابتدا به نیمه بالا و سپس به کورس صعود به لیگ برتر برسانیم.» اما موضوع مشخص این است که این تیم با ۲۰ امتیاز در رده‌ی یازدهم قرار دارد و با صدر جدول تا هفته‌ی شانزدهم ۱۵ امتیاز فاصله دارد. اینکه این تیم بتواند بخش اعظمی از امتیازات را در هفته‌های باقی‌مانده یا نیم فصل دوم بگیرد چیزی شبیه معجزه است تا امیدوار به صعود باشد. 

معجزه‌ای که باید دید اکبر محمدی و تیمش آن را رقم می‌زنند یا خیر!

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112389
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.