امروز در کرمان چه خبر؟ | سرخط خبرهای سه‌شنبه ۷ بهمن ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان کرمان را اینجا بخوانید.

7:00 – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۱۶۰ هزار میلیارد تومان طرح طی دولت دوازدهم بر مبنای ارزش افزوده در این استان سرمایه گذاری شده که طرح ها به سرعت در حال تکمیل هستند. / ایرنا

8:16 – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری مجازی چهار دوره آموزشی فرهنگی تا پایان سال جاری در این منطقه خبر داد. / ایرنا

9:28 – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از حضور 62.05 درصدی دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مدارس استان خبر داد. / ایسنا

9:35 – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: ۲۷۲ هکتار اراضی ملی این شهرستان طی سال جاری رفع تصرف و به بیت المال بازگشت داده شد و در حال حاضر حکم اجرا نشده‌ای در مورد رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در بردسیر وجود ندارد. / ایسنا

9:45 – کشورمان در حالی سال کم‌بارشی را نسبت به میانگین بلندمدت پشت سر می‌گذارد که کاهش باران در استان کرمان به مراتب شدیدتر بوده است.

کرمان، سومین استان کم‌باران کشور| کاهش بیش از ۹۰ درصدی بارش در هفت شهرستان

10:45 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز روند افزایش دما در استان کرمان، پدیده غالب است.

وضعیت آب و هوا کرمان| افزایش دما تا پایان هفته

10:57 – معاون اجتماعی دادگستری استان کرمان از پلمب کوره‌های آهک‌پزی محله صنعتی کرمان به منظور رفع تهدید زیست محیطی این منطقه خبر داد.

کوره‌های آهک‌پزی محله صنعتی پملب شدند

11:25 – دادستان عمومی و انقلاب کرمان درباره سرنوشت پرونده شهدای تشییع و اقدامات قضایی برای برخورد با عاملان و مسببان این حادثه گفت: پرونده مربوط به شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در حال رسیدگی است.

دادستان کرمان: پرونده مربوط به شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در حال رسیدگی است

12:42 – سه سال از پایان مرمت خانه حاج‌ آقاعلی رفسنجان می‌گذرد اما درهای این بنای تاریخی همچنان به روی گردشگران بسته است.

طلسم بازگشایی خانه حاج آقاعلی رفسنجان می‌شکند؟

12:45 – به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، ایستگاه فرستنده تلویزیونی و رادیویی دیجیتال با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان قلعه‌گنج افتتاح شد. / ایرنا

12:48 – رئیس اتاق کرمان با تاکید بر فضای نامناسب کسب و کار در کشور و به ویژه استان کرمان گفت: در سازمان تامین اجتماعی صدور بخشنامه‌های خلاف قانون، موجب محدود شدن فضای کسب و کار کشور شده است.

انتقاد رییس اتاق کرمان از تامین اجتماعی: فضای کسب‌وکار را محدود کردید

13:02 – هر قطعه سکه امامی در بازار با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد و قیمت دلار آمریکا در صرافی ملی ۲۲.۹۷۰ تومان اعلام شد.

نرخ سکه، طلا و ارز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ | کاهش قیمت سکه

13:28 – به گفته روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان در کرمان قطعی در مصارف خانگی وجود ندارد. قطعی برق صنایع نیز با اطلاع قبلی انجام می‌شود.

قطعی برق صنایع با اطلاع قبلی| مصارف خانگی کرمان خاموش نمی‌شود

13:53 – امروز ـ سه‌شنبه ۷ بهمن ـ ۳ مورد فوت ناشی از گازگرفتگی در توابع شهرستان سیرجان گزارش شده است. تعداد کسانی که در استان با گاز منوکسید کربن دچار مسمومیت شدند از اول بهمن‌ماه تا کنون به ۱۹ نفر رسیده که سه نفرشان جان باختند.

یک خانواده سه‌ نفره، گرفتار قاتل خاموش شدند

14:23 – به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال با ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۴۷ دستگاه ماینر در کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63225
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.