افشاگری بی‌سابقه زهرا نعمتی کیلومترها دور از ایران!


درگير جنگ داخلى و حواشى تمام عيارى بودم

زهرا نعمتی بعد از موفقیت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به شدت از فدراسیون تیروکمان انتقاد کرده و مسئولان این فدراسیون را به اقدام علیه خودش محکوم کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از “ورزش سه”، زهرا نعمتی زن ۳ طلای پارالمپیک ایران؛ كه بعد از كسب سومين طلاى پارالمپيك در ٢٠٢٠ توكيو تا بازي‌هاى آسيايى هانگژو بصورت حرفه‌اى در هيچ مسابقه حضور نداشت، بازگشت طلايى ديگرى را به نام خود رقم زد.

بازگشت نعمتی با دو مدال طلا و يك نقره همراه بود. زهرا نعمتى با كسب طلاى ريكرو انفرادى، طلاى ميكس به همراه محمدرضا عامرى و نقره تيمى در كنار سميه رحيمى، عنوان پرمدال‌ترين و موفق‌ترين ورزشكار زن ايرانى پاراآسيايى ٢٠٢٢ هانگژو را با كسب سه مدال به خود اختصاص داد.
حرف‌هاى طوفانى و بى‌سابقه زهرا نعمتى به‌عنوان يكى از پرافتخارترين و بزرگترين قهرمانان ورزش ايران در گفتگو با “ورزش سه” آن هم ساعاتى بعد از كسب مدال سوم و طلاى انفرادى اسلحه ريكرو در رشته تيروكمان، بى‌شك زلزله عظيمى را در روزهاى آتى به همراه خواهد داشت.

او معتقد است که جنگ داخلى تمام عيارى از سوى فدراسيون تيروكمان برعليه‌ش ايجاد شده بود و حواشى فدراسيون او را آزار داده است.

گفتگوی او را در ادامه می‌خوانید:

روزهاى خيلى سختى به من گذشت

روزهاى خيلى سختى به من گذشت، با چند ماه تمرين سخت در اين اواخر آن‌ هم بعد از پارالمپيك توكيو و حضور در بازي‌هاى آسيايى به پاراآسيايى رسيدم. از طرفى شرايط براى من خيلى سخت بود، آن‌قدرى كه هيچكس نه مى‌تواند فكرش را بكند و نه باور.

این‌بار درگیر جنگ داخلى تمام عياری بودم

اين بار فرق مى‌كرد، درگير جنگ داخلى و حواشى تمام عيارى بودم كه باوركردنى نيست! جنگى داخلى تمام عيارى كه از سوى فدراسيون تيروكمان بر عليه من ايجاد شده بود. حواشى فدراسيون خيلى من را آزار و اذيت كرد.

رئيس فدراسيون تيروكمان و مدير تيم‌هاى ملى اين فدراسيون قطع به يقين از موفقيت من خوشحال نيستند

موفقيت من در هانگژو با حمايت روساى كميته ملي المپيك و پارالمپيك به دست آمد و زحمات معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان. اين سه نفر در اين مدت باعث شدند بتوانم ناملايمات فدراسيون تيروكمان را تحمل كنم. رئيس فدراسيون تيروكمان و مدير تيم‌هاى ملى اين فدراسيون قطع به يقين از موفقيت من خوشحال نيستند.

من با كسى سر جنگ و دعوا ندارم

من با كسى سر جنگ و دعوا ندارم، كار خودم را مى‌كنم براى رسيدن به موفقيت براى سرزمينم و مردمم. خودم هميشه پيگير حل مشكلات همه ورزشكاران كشورمان هستم. هم به عنوان عضو كميسيون ورزشكاران كميته المپيك و هم رئيس كميسيون ورزشكاران كميته پارالمپيك سعى كردم تا جايى كه مى‌شود مشكلات و اختلاف سليقه‌ها يا نظرها را برطرف كنم. اما در مورد خودم تا امروز سكوت كردم و براى متهم نشدن به دامن زدن به حواشى، حرفی نزدم.

وقتی برگردم فرصت است مباحث زیادی را باز خواهم کرد

تا دلتان بخواهد فدراسيون براى من حاشيه ساخت و اخبار منفى و كذب منتشر كرد. مدير تيم‌هاى ملى فدراسيون تيروكمان سال‌هاست سرمايه‌هاى اين رشته را از اين ورزش دور نگه داشته است. اين فرد جاي رئيس فدراسيون هم تصميم مى‌گيرد. براى همين تيروكمان در بازي‌هاى آسيايى در دو رشته ريكرو و كامپوند شكست خورد و هيچ مدالى نگرفت. وقتى به ايران برگشتم فرصت هست، بيشتر حرف خواهيم زد و خيلى مباحث را باز خواهم كرد.

به زمان و تمركز نياز دارم

او در پاسخ به این سوال که آیا با اين آمادگى ذهنى و سطح جسمانى، منتظر چهارمين طلاى پارالمپيك در پاريس و راهيابى به دومين المپيك باشيم یا خیر جواب داد:«با اين شرايط فدراسيون تيروكمان اصلا نمى‌توانم، به زمان نياز دارم و تمركز، بايد برگردم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110358
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.