دومین هفته‌ی لیگ برتر هندبال کشور


دومین پیروزی پیاپی هندبالیست‌های مس‌کرمان در لیگ برتر

تیم هندبال صنعت مس‌کرمان، تنها نماینده استان در لیگ برتر کشور، با کسب دومین پیروزی متوالی خود به استقبال تعطیلات طولانی مدت لیگ رفت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی باشگاه مس، شاگردان سیدمحمد موسوی که در گام دوم و در سالن هندبال شهید تجلی کرمان، میزبان تیم پرواز هوانیروز اصفهان بودند، در نیمه نخست با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به رختکن رفتند و در پایان این دیدار نیز نتیجه ۳۲ بر ۲۰ بر تابلوی سالن نقش بست، تا دومین برد متوالی در کارنامه نارنجی‌پوشان کرمانی ثبت شود.

تیم صنعت مس که در هفته اول این رقابت‌ها و در شهر سبزوار موفق شده بود با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ میزبان خود را مغلوب کند، در حالی موفق به شکست پرواز هوانیروز اصفهان شد که این تیم جوان و با انگیزه اصفهانی به رغم باخت هفته اول در برابر تیم مدعی سپاهان اصفهان با اختلاف سه گل با ارائه یک بازی تماشاگرپسند نگاه و تحسین هواداران و علاقه‌مندان هندبال کشور را به خود جلب کرده بود و در برابر مس هم بسیار با انگیزه ظاهر شد.

رقابت‌های لیگ برترهندبال کشور پس از وقفه‌ای طولانی مدت و از پانزدهم آبان‌ماه از سر گرفته خواهد شد، که مس کرمان در این روز در شهر اراک مهمان تیم آلومینیوم است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108634
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.