دکتر تقی زاده، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:


سیاست بانک مرکزی تعیین کننده نحوه اطلاع رسانی سفر دکتر همتی‌فر بود

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در خصوص رسانه‌ای نشدن جلسات رئیس کل بانک مرکزی در سفر به کرمان گفت:سیاست بانک مرکزی تعیین کننده نحوه اطلاع رسانی سفر دکتر همتی به کرمان بود و حضور نداشتن خبرنگاران در جلسات را استانداری کرمان تعیین نمی کرد.

کرمان نو/ به گفته عباس تقی زاده سیاست جلسات بدون حضور خبرنگاران فقط مختص استان کرمان نبوده و روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده که در تمامی استان‌ها خبرنگاران به دلیل بعضی ملاحظات نباید حضور داشته باشند.

تقی زاده  خود را معتقد حضور خبرنگاران در جلسات  بیان کرد و گفت در نشست و گوی بخش خصوصی و دولت تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی  کرمان که صحبت کردند  خواستار ضبط و پخش نشدن صحبت‌های خود شدند.

به گفته وی در نشست بعدی که جلسه فرماندهی اقتصادی مقاومتی بود  با پیگیری‌های شده قرار بر این شد خبرنگاران چهار خبرگزاری ایرنا، ایسنا، فارس و تسنیم در جلسه حضور پیدا کنند که انتخاب این خبرنگاران نیز  بر عهده بانک مرکزی بود.

تقی زاده بیان این‌که نهایت با مذاکراتی که انجام دادیم قرار بر این شد کنفرانس خبری بعد از آخرین جلسه دکتر همتی‌فر  برگزار شود گفت بعد از اتمام جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبرنگاران برای حضور در کنفرانس خبری نماندند.

مدیر روابط عمومی استانداری  می‌گوید  معتقد این هستیم که تمامی مدیرانی که به استان کرمان سفر می‌کنند کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنند ولی به گفته مسوولان بانک مرکزی با توجه به شرایط کنونی کشور یک سری ملاحظات باید رعایت شود و خبرنگاران نباید در جلسات حضور داشته باشند.

تقی زاده همچنین گفت: تمام مصوبات جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت  را به صورت خبری در سایت استانداری منتشر و تلاش کردیم شفافیت را در عمل نشان دهیم.

لازم به ذکر است که علی رغم پیگیری و تماس‌های پی در پی خبرنگار کرمان‌نو  با مدیر روابط عمومی بانک مرکزی این مقام مسوول در بانک مرکزی حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34080
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.