6 شکارچی متخلف در کرمان دستگیر شدند

6 شکارچی متخلف با پرونده‌های مختلف شکار حیوانات وحشی در استان کرمان دستگیر شدند.

دستگیری شکارچیان دو رأس قوچ و میش در بردسیر کرمان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر گفت: ۲ شکارچی متخلف که اقدام به شکار دو رأس قوچ و میش در این شهرستان کرده بودند با هوشیاری مأموران حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.

میلاد اسماعیلی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر حین انجام مأموریت در منطقه چهل تن با دو شکارچی متخلف روبرو می‌شوند.

وی ادامه داد: متخلفان بلافاصله از تاریکی هوا استفاده کرده و اقدام به فرار می‌کنند که با اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

اسماعیلی اظهار داشت: از متخلفان صید در بردسیر یک قبضه اسلحه گلوله زنی ۲۷۰ و همچنین یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول و پنجاه گلوله ۲۷۰ کشف و ضبط شد.

متخلفی که با سلاح دست‌ساز اقدام به شکار پرندگان وحشی می‌کرد در شهداد کرمان دستگیر شد

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست بخش شهداد شهرستان کرمان گفت: شکارچی متخلفی که با سلاح دست ساز دام اقدام به شکار پرندگان وحشی می‌کرد در شهداد کرمان دستگیر شد.

حامد جلیل‌اند افزود: مأموران حفاظت محیط زیست شهداد از توابع کرمان بعد از اطلاع از اقدام این شکارچی، وی را شناسایی و دستگیر کردند و یک قبضه اسلحه دست ساز و مقداری لاشه پرنده از منزل متخلف شکار و صید کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طی یک فقره بازرسی از منزل تعداد هشت قطعه کبوتر وحشی به همراه یک قبضه اسلحه دست ساز و مقادیری ادوات شکار کشف و ضبط شد.

جلیلوند دستگیری شکارچیان دو رأس قوچ و میش در بردسیر کرمان

در بازرسی از منزل سه مظنون به شکار غیرمجاز گوشت سه راس قوچ و میش کشف و ضبط شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان پس از یک سری عملیات شناسایی در بازرسی از منزل سه نفر مظنون به شکار غیر مجاز گوشت سه راس قوچ و میش وحشی کشف و ضبط شد.

مهدی افشار پور افزود: در هر یک از این منازل بقایای لاشه یک راس قوچ یا میش کشف شد و مجرمین به همراه پرونده ها به مقام قضایی شهرستان معرفی شدند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35529
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.