رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان


محدودیت‌های ترافیکی سالروز شهادت سپهبد سلیمانی در کرمان

همزمان با برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شهر کرمان محدودیت‌های ترافیکی به منظور تسهیل در امور تردد و نیز خدمات‌رسانی به زائران درنظر گرفته شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، وضع این محدودیت‌ها درحالی است که با همکاری تیم‌های پلیس‌راه برخی استان‌های همجوار استان، به منظور تسهیل ورود زائران خارج از استانی نیز، استقرار عوامل انتظامی در این جاده‌ها تقویت شده و مدیریت لازم برای راهنمایی زائران در دستور کار قرار گرفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح محدودیت‌های درون شهری در شهر کرمان به این مناسبت توضیح داد: تردد وسایل نقلیه در روز سه‌شنبه ۱۳ دی در مسیر خیابان شهدا تا گلزار شهدا که در آن مراسم پیاده‌روی برگزار خواهد شد از سمت میدان مشتاق ممنوع است.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین تمامی مسیرهای منتهی به سمت خیابان شهدا از خیابان‌های انقلاب، آلاشت، مدیریت و کوچه‌های خیابان شهدا به سمت این خیابان بسته و تردد خودرو و موتورسیکلت تا عبور راهپیمایان ممنوع است.

به گفته وی پارک وسایل‌نقلیه نیز در سراسر مسیر راهپیمایی مذکور ممنوع است و در صورت پارک توسط یدک‌کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای دهه مقاومت (هشتم دی) نیز تردد خودروها به پردیسان قائم از سمت ورودی تخت دریا‌قلی‌بیگ و مسیر خیابان شهید یوسف‌ اللهی که موکب‌ها در آن واقع شده از سمت خیابان شهدا و ورودی بزرگراه شرقی به سمت پیست موتور سواری ممنوع شده است که این ممنوعیت همچنان ادامه دارد.

سرهنگ خوشوقت گفت: تردد در بزرگراه شرقی نیز برای کامیون‌ها تا پایان دهه مقاومت ممنوع و بزرگراه جنوبی به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

وی از تمامی رانندگان خواست ضمن داشتن صبر و دقت کافی هنگام تردد در محدوده بزرگراه شرقی شهر کرمان و حوالی گلزار شهدا، مراقبت لازم را هنگام عبور عابران پیاده به عمل آورند و با سرعت مطمئن تردد کنند.

رییس پلیس راهور کرمان گفت: هموطنانی که نذر دارند نیز می‌توانند به عنوان پلیس افتخاری با پلیس راهور در عبور دادن عابران و زائران از عرض بزرگراه و انضباط بخشی ترافیکی کمک کنند.

گلزار شهدای کرمان در دامنه کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) و در دل جنگل دست‌کاشت و پردیسان‌قائم قرار گرفته است.

تمهیدات پلیس‌راه

همچنین رییس پلیس راه شمال کرمان از ورود ۱۲ تیم کمکی پلیس در دهه مقاومت از استان‌های همجوار از جمله یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و خراسان‌جنوبی به این استان خبر داد و گفت: این تیم‌ها در مرزهای ورودی کرمان مستقر شده‌اند.

سرهنگ علی رضایی افزود: پلیس به منظور تامین سلامت و امنیت زائران حاج‌قاسم در استان کرمان طی دهه مقاومت به صورت صدردصد در حالت آمادباش قرار دارد تا زائران حاج قاسم بدون هیچ حادثه‌ای به کرمان سفر کنند.

وی تاکید کرد: پلیس کرمان با توجه به افزایش نیروها تا انتهای محورهای این استان زائران حاج قاسم را همراهی خواهد کرد.

سرهنگ رضایی بیان کرد: در دهه مقاومت پلیس راه ۱۰۰ درصد آماده باش است و و حتی اگر راننده‌ای خواب‌آلود یا خسته باشد، وی را اسکان می‌دهیم.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان زمان آماده‌باش پلیس را تا پایان جمعه ۱۶ دی اعلام و تصریح کرد: توصیه شده پلیس درصورت خواب‌آلودگی رانندگان، سرنشینان خودرو را اسکان دهند تا سفر را به سلامت طی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100167
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.