دقیقی با شمس آذر به ترکیه رفت، با بلیت ما به ایران برگشت


مدیرعامل مس‌رفسنجان: باشگاه مس‌کرمان مدعیان مدیرعاملی زیاد دارد

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان، درباره شرایط این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از “ورزش سه”، حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان، در گفت‌وگو با برنامه ۴۴۲ رادیو جوان، درباره شرایط این تیم گفت: نتایجی که در نیم‌فصل گرفتیم، مورد رضایت نبود و مسائل حاشیه‌ای در تیم زیاد شده بود. یعنی در واقع جدای از اینکه نتایج تیم مثبت نبود، بحث‌های حاشیه‌ای و اختلافات زیادی در تیم وجود داشت که ما تصمیم گرفتیم با آقای الهامی قطع همکاری کنیم. خیلی از بازیکنان اصلی ما قبل از اینکه نیم‌فصل تمام شود، با ما صحبت می‌کردند که به‌خاطر حواشی موجود، قصد دارند از تیم جدا شوند.

او ادامه داد: به‌هرحال اختلاف و باندبازی در تیم وجود داشت و اخبار منفی زیادی بود که از تیم به بیرون رفت. هم‌زمان در شرکت مس هم تغییراتی انجام شد و کمیته ورزش به برخی از مسائل ورود کردند که همه این‌ها باعث شد تا اخبار منفی از باشگاه ما زیاد شود؛ حتی احساس سقوط و فروپاشی هم به برخی دست داد!

پورمحمدی تصریح کرد: کمیته ورزش از افراد ورزشی تشکیل نشده و بیشتر از معاونان شرکت و اعضای رده بالای شرکت هستند. کمیته ورزش جلسه‌ای تشکیل داد به نام کمیته فنی که در آن اعضای ورزشی از جمله ناصر شهبازی مدیرعامل سابق سایپا و مس‌کرمان و آقای کافی مدیرعامل فعلی مس کرمان حضور داشتند تا در کمیته فنی تصمیم‌گیری صورت گیرد. سلیقه‌ها متفاوت بود و صحبت‌های زیادی بود که منجر به شلوغ‌کاری شد. برخی می‌گفتند آقای الهامی باید بماند و برخی می‌گفتند باید از تیم جدا شود.

مدیرعامل مسی‌ها به مسئله حضور سعید دقیقی در تمرینات این تیم نیز واکنش نشان داد: ما با آقای دقیقی قرارداد داریم. ما بدون قرارداد که اجازه نمی‌دهیم کسی سر تمرین برود. قبل از اینکه ایشان به اردوی ترکیه اعزام شوند، ما با ایشان و آقای زندی نشست داشتیم. صحبت کردیم تا عدد و بازیکنان ورودی و خروجی را مشخص کنند. بعد به ما گفتند که تیم شمس آذر به ترکیه می‌رود و دقیقی نمی‌تواند آنها را تنها بگذارد. بعد از ۴-۵ روز برگشت و حتی بلیت بازگشت سعید دقیقی را باشگاه مس تهیه کرد. ایشان به ایران آمدند و ما قرارداد را بستیم تا تمرینات را شروع کنند.

او اضافه کرد: ما هنوز هم می‌توانیم برای قرارداد او اقدام کنیم؛ اما بین ما فضا کاملاً دوستانه بود. او با ما یک جلسه تمرین کرد و بعد از آن به شرایط تیم انتقاد کرد. او به آمادگی و مسائل حاشیه‌ای انتقاد داشت، ما هم گفتیم سرمربی را تغییر دادیم که شما درست کنی!

مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان تأکید کرد: از همان جلسه اول حضور آقای دقیقی، حاشیه‌های مربوط به آقای الهامی را جمع کردند؛ اما حاشیه‌ای که می‌گفتند مربوط می‌شد به مسائل مالی و پرداخت‌ها که در نهایت ترجیح داد جدا شوند.

پورمحمدی در توضیح اتفاقات پیرامونی و دخالت افراد غیرورزشی در باشگاه مس‌رفسنجان خاطرنشان کرد: در باشگاه مس‌رفسنجان از زمان تأسیس تنها ۴ مدیرعامل داشته و در این ۲۰ سال، تغییراتی که بوده از سمت مدیرعامل نبوده است. البته در کرمان شرایط فرق دارد. در سال ۱۴۰۲، باشگاه مس‌کرمان ۴ مدیرعامل تغییر داده و مدعیان مدیرعاملی زیاد هستند که اختلاف را همان‌ها وجود می‌آورند. در رفسنجان کمتر است؛ ولی در کرمان این‌گونه است.

او در پایان گفت: البته اختلافی هم در مسائل مالی باشگاه وجود دارد. در واقع سال مالی باشگاه ما از لحاظ سیستمی و حسابداری از ابتدای تیرماه شروع می‌شود؛ ولی سه ماه اول سال، بودجه علی‌الحساب دریافت می‌کنیم که موجب اختلافات است. بودجه ما متمم است و به ماه‌های آخر سال اختصاص داده می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115359
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.