مدیر تیم گل‌گهر:


مربی خاطی اخراج شد| فرد ضارب هیچ ارتباطی با تیم ندارد

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: فرد ضارب هیچ ارتباط کاری با باشگاه ما ندارد و فقط یک تماشاگر علاقه‌مند به فوتبال بود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا عصر پنجشنبه و از سری مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال امیدهای کشور، تیم‌های گل‌گهر و فجرسپاسی شیراز در سیرجان به مصاف هم رفتند. این مسابقه تا دقایق پایانی ۳ بر صفر به نفع امیدهای گل‌گلهر سیرجان در جریان بود که با درگیری هواداران و بازیکنان دو تیم با یکدیگر همراه شد. در حالی که ۲ دقیقه به پایان این بازی باقی‌مانده بود تیم شیرازی حاضر به حضور در زمین نشد تا بازی نیمه تمام بماند.

حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر و رئیس سازمان فوتبال این باشگاه روز یکشنبه در خصوص حواشی به وجود آمده در این بازی اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر درگیر این موضوع بودم. شروع کننده تمامی اتفاقات بازیکن فجرسپاسی بود. در دقیقه ۹۳ بازی درحالی که سه بر صفر عقب بودند با مشت به صورت مهاجم ما زدند. بعد از این صحنه یکی از اعضای کادرفنی ما به سنگربان فجر حمله کرد و در ادامه دو تیم درگیر شدند. بعد از این ماجرا بلافاصله این مربی را اخراج کردیم.

او اظهار داشت: به جز این مربی هیچ یک از نفرات تیم ما در این درگیری نقش نداشتند و او نیز همان شب، اخراج شد. همه اعضای گل‌گهر در حال جدا کردن و خاتمه دادن این قائله بودند. بعد از این صحنه یک تماشاگر وارد این درگیری شد و ۲ نفر را به صورت سطحی مجروح کرد. بعد از درگیری و خالی شدن ورزشگاه، تیم فجر درحالی که ۲ دقیقه به پایان بازی مانده بود در زمین حاضر نشد.

سرپرست تیم گل‌گهر در خصوص منتسب کردن فرد ضارب به این باشگاه گفت: متاسفانه باشگاه فجرسپاسی بدون هیچ سندی این فرد را به باشگاه گل‌گهر ارتباط داد. فرد ضارب هیچ ارتباط کاری با باشگاه ما ندارد و فقط یک تماشاگر علاقه‌مند به فوتبال بود. بعد از این ماجرا نیز پلیس بلافاصله او را بازداشت کرد. خود ما از این فرد شاکی هستیم و پیگیر موضوع هستیم. کمال همکاری را با باشگاه شیرازی انجام دادیم و بعد از مرخص شدن مجروحین، مقدمات لازم برای انتقال اعضای این تیم به شیراز را انجام دادیم. حداقل توقع ما این بود اخلاق را رعایت کرده و به ما تهمت نزنند.

افسری خاطرنشان کرد: هیچکس به این موضوع اشاره نکرده که خود این باشگاه تخلفات زیادی را انجام داده است. سرمربی این تیم گفته بود که زدن مشت توسط بازیکنش به بازیکن ما یک امر طبیعی است و در فوتبال رخ می‌دهد. افرادی روی نیمکت این تیم بودند که هیچ مجوزی برای همراهی نداشتند و باعث شدند این تنش شدت بگیرد. در چند هفته گذشته برخی از اعضای این تیم به دلیل فحاشی به داوران در کمیته انضباطی و اخلاق پرونده دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111859
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.