معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمان:


مردم یارانه را صرف خرید مواد پروتئینی نکردند

معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گفت: با اینکه دولت به مردم یارانه مواد پروتئینی و دامی داده است اما ظاهرا مردم این یارانه را خرج موارد دیگری کردند و در خرید مواد پروتئینی مصرف نکردند.

به گزارش کرمان‌نو اسماعیلی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان در رابطه با کاهش مصرف مواد پروتئینی توسط مردم گفت: کاهش مصرف از سوی مردم نگران کننده‌است هم بخاطر سلامتی و هم بخاطر مجموعه‌های تولیدی استان.
اسماعیلی افزود:«مجموعه‌های بزرگی در بخش تولید گوشت مرغ تخم مرغ و شیر در استان تاسیس شدند و با کمبود مصرف این مجموعه‌ها دچار مشکل می‌شوند.»
وی در خصوص تنظیم قیمت دام و نهاده‌های دامی نیز گفت:« در رابطه با اصلاح قیمت دام و تامین نهاده‌ها برنامه ریزی‌هایی انجام شد این طرح با کمترین تنش در استان برگزار شده است. در رابطه با تامین نهاده‌ها خوشبختانه مشکلات تولید کننده‌ها برطرف شده و کمترین فشار به بخش تولید وارد شده و قیمت کم کم به جایگاه واقعی‌اش رسیده است.»
اسماعیلی در خصوص تولید مازاد بر مصرف مرغ در استان گفت:« حدود ۲ هزار تن مرغ مازاد تولید شده در استان جمع آوری شده که حدود هزار تن توسط دولت خریداری شده و مابقی توسط خود تولید کننده جمع‌آوری شده است.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96057
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.