بازی‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران


مس‌‎کرمان برای آرامش برد می‌خواهد

روز پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ فروردین رقابت‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال آقایان برگزار می‌شود و تیم‌های استان کرمان به مصاف رقبا می‌روند. مس‌کرمان و مس‌رفسنجان روز پنجشنبه و گل‌گهر روز جمعه بازی دارند.

به گزارش کرمان‌نو، اولین دیدار مسی‌های کرمان پس از تغییرات در مدیریت باشگاه، روز پنجشنبه در آبادان برگزار می‌شود. در این دیدار شاگردان حسینخانی به مصاف صنعت نفت ته‌جدولی می‌روند و برای اینکه هم پس از حواشی که حول تغییرات مدیریتی ایجاد شده بود فروکش کند و هم خیال خودشان را از ماندن در لیگ راحت کنند به این ۳ امتیاز خارج از خانه نیاز مبرم دارند.
در یازده مسابقه اخیر ۲ تیم، تیم نفت آبادان به ۵ پیروزی و مس‌کرمان به ۴ برد دست یافته است و ۲ مسابقه ۲ تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
نارنجی‌پوشان کرمانی با ۲۱ امتیاز در رده‌ی چهاردهم و نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارند.

مس‌رفسنجان به دنبال ۳ امتیاز خانگی از تیم ته جدولی

مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان روز پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای صنعت مس‌رفسنجان به مصاف نفت مسجدسلیمان قعر جدولی می‌رود. مس با این پیروزی می‌تواند در صورت باخت یا تساوی تراکتور در برابر سپاهان یک رتبه در جدول صعود کند و به رده‌ی پنجم جدول برود.
مس‌رفسنجان با ۳۷ امتیاز در رده‌ی ششم جدول و نفت مسجدسلیمان با ۱۳ امتیاز در رده‌ی شانزدهم جدول قرار دارند.

گل‌گهر همچنان به کسب سهمیه امیدوار است

در دیگر دیدار هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، گل‌گهر سیرجان در بازی خارج از خانه از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۱۸ فروردین به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.
این تیم با سرمربیگری الهویی شرایط نسبتا خوبی دارد و بدون شک این پیروزی در برابر ذوب‌آهن رده دهمی می‌تواند این تیم را همچنان برای کسب سهمیه امیدوار نگه دارد.
گل‌گهر با ۴۳ امتیاز در رده‌ی چهارم و ذوب‌آهن با ۲۷ امتیاز در رده‌ی دهم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102837
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.