دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان تغییر کرد


معرفی مدیر شعب بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان

در پی تغییر مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمان، آبسواران مدیر شعب بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به تغییراتی که در سیستم بانکی ایجاد شده اظهار کرد: آقای محمدی‌فر در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان جای خود را به امیرحسام قزلباش داده است.

او با اشاره به تلاش‌های دبیر سابق شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، در ادامه افزود: بانک بزرگ دولتی بهتر می‌تواند کار را جلو ببرد لذا آقای عبدالله آبسواران مدیر شعب بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک های استان کرمان منصوب شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به تشکیل تیم اقتصادی در استان اظهار کرد: در این تیم، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی حضور دارند و بزودی صنایع نیز وارد این تیم اقتصادی خواهند شد.

او با اشاره به اینکه ناظر مقیم در استان کرمان تاکنون نداشتیم که اکنون در استان ایجاد شده، تصریح کرد: اشتغال خرد و خانگی با شعار سال همخوانی دارد که انتظار می رود بانک ها توجه ویژه ای به طرح‌های این بخش داشته باشند.

به گزارش ایسنا، امیرحسام قزلباش مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان نیز در این جلسه، سیستم بانکی را برای بسیاری از کارهای اقتصادی راه گشا دانست و گفت: برای مهار تورم باید از واحدهای تولیدی حمایت کرد و همه ظرفیت تولید را به کار گرفت.

او هم افزایی و همکاری برای پیشبرد اقدامات را الزامی دانست و بیان کرد: حدود ۱۳۰ همت منابع بانکی است و GDP سهم استان کرمان بالغ بر ۳۰۰ همت است لذا حدود ۱۷۰ همت منابع در استان داریم که در سیستم بانکی نیستند که اگر فرض کنیم حدود ۳۰ همت آن در بانک های خصوصی است، اما همچنان ۱۳۰ همت می تواند وارد چرخه تولید و در سیستم بانکی مستقر شود تا طرح‌های بزرگ را بتوان تامین منابع کرد.

دیگر چه خبر؟

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان با بیان این مطلب که باید بخش عظیمی از این منابع در استان به کار گرفته شود، تصریح کرد: طرح های بزرگی که ارزش افزوده زیادی در استان دارند، احصاء شوند.

همچنین عبدالله آبسواران، دبیر جدید شورای هماهنگی بانک های استان کرمان و رئیس امور شعب استان کرمان نیز در این جلسه گفت: یک تیم اقتصادی در استان تشکیل شده که هم بانک ها و هم دستگاه های اجرایی در این تیم حضور دارند تا همه نقش خود را در ایجاد اشتغال و توسعه استان به خوبی ایفا کنند.

او بیان کرد: ان شاءالله شبکه بانکی نقش بیشتری در بحث توسعه و اشتغال استان کرمان ایفا کنند.

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته ۲۱ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کردیم. ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ مصوب بوده که ۸۴ درصد آن محقق شد.

او ادامه داد: در سال جاری ۱۸۰۰ میلیارد به استان کرمان اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به مشکلات زنان سرپرست خانوار که مستاجر هستند، اظهار کرد: حدود ۴۳ میلیارد تومان اعتبار به بانک ها برای ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار ابلاغ شده و لازم است بانک های هدف دستور ویژه ای برای پرداخت این ودیعه مسکن بدهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105284
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.