تراکتورسازی و مس‌رفسنجان در هفته‌ی چهارم لیگ برتر فوتبال


نارنجی‌پوشان مس‌رفسنجان در جهنم پورشورهای تبریزی

در هفته‌ی چهارم لیگ برتر فوتبال، مس‌رفسنجان در تبریز به مصاف شاگردان خمس می‌روند. سرمربی مس‌رفسنجان با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم گفت:«با نهایت احترام به تیم حریف امیدوارم آنچه از بچه‌ها خواسته‌ایم به درستی اجرا شود و در نهایت با کسب نتیجه‌ای مطلوب تبریز را ترک کنیم.»

به گزارش کرمان‌نو، هفته‌ی چهارم لیگ برتر روز دوشنبه ۶ شهریور با ۲ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از دیدارهای این هفته مس‌‎رفسنجان نماینده استان کرمان در تبریز به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

مسی‌های رفسنجان که در بازی خانگی هفته‌ی گذشته خود در برابر تیم شمس آذر قزوین با شکست سنگین ۳ بر صفر مورد اعتراض هواداران خود قرار گفتند این هفته باید به مصاف پورشورهای تبریزی بروند.

در ۵ بازی قبلی ۲ تیم، کفه‌ی ترازو به سمت مسی‌ها سنگینی می‌کند و این تیم ۳ برد و یک تساوی در مقابل تراکتور داشته‌اند و یک برد هم برای تراکتوری‌ها رقم خورده است.

مس از شروع فصل، ۲ تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و باخت هفته‌ی گذشته در خانه به مذاق هواداران این باشگاه خوش نیامد و به شدت مورد اعتراض هواداران و سکوها قرار گرفت. 

البته نکته‌ی عجیب در این بازی شروع اعتراض‌ها از دقیقه ۳۰ بازی بود که هنوز شرایط بازی به صورت تساوی دنبال می‌شد.

هرچند در این باره الهامی سرمربی مس‌رفسنجان حق را به هواداران داد و گفت:«هوادار حق دارد و ما با سر پایین سه گل خوردیم. اما قول می‌دهم این تیم را درست کنم.»

ساکت الهامی درباره شرایط مس‌رفسنجان قبل از بازی هفته چهارم لیگ برتر گفت:« از نظر فنی شرایط خوبی داریم. بعد از شکستی که هفته گذشته داشتیم، با بازیکنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم که اتفاقات گذشته را فراموش کنند و برای موفقیت در بازی فردا هرچه در توان دارند بگذارند.»

او ادامه داد:«مشکلاتی وجود دارد که تا الان درباره‌اش صحبتی نکرده‌ایم. در حال حاضر هم با توجه به فاصله کوتاه زمانی تا بازی حساس با تراکتور درست نیست درباره این مسائل حرف بزنیم؛ اما در همین حد بگویم که شرایط سختی را تحمل می‌کنیم و شاید در آینده شفاف‌تر در این خصوص صحبت کنم.»

الهامی درباره شرایط تیم تراکتور گفت:« تراکتور تیمی بسیار خوب و پرمهره‌ای است. بی‌شک کار دشواری در بازی فردا خواهیم داشت، اما با نهایت احترام به تیم حریف امیدوارم آنچه از بچه‌ها خواسته‌ایم به درستی اجرا شود و در نهایت با کسب نتیجه‌ای مطلوب تبریز را ترک کنیم.»

سرمربی مس‌رفسنجان با بیان اینکه شرایط ۲ تیم شبیه به‌هم است گفت: «ما هم مانند تراکتور تغییر و تحولات زیادی در کادر بازیکنان داشتیم و زمان نیاز است تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم. فکر می‌کنم تعطیلی پیش رو کمک خواهد کرد تا از نظر هماهنگی و تاکتیکی به سطح بالایی برسیم و ان‌شاءالله در آینده همان‌طور که قبلا هم گفتم روزهای خوشی را برای مردم خوب و عزیز رفسنجان می‌سازیم.»

تیم تراکتور اگرچه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است اما هنوز نتوانسته بهره‌ای از آن ببرد و ۲ باخت نتیجه تلاش سرخپوشان تبریزی از هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108104
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.