هفته‌ی دوم لیگ دسته‌ی یک فوتبال


هفته‌ی شکست برای نمایندگان فوتبال استان کرمان در لیگ دسته‌ی یک

هر ۲ نماینده استان کرمان در هفته‌ی دوم لیگ دسته‌ی یک باختند تا هفته‌ی دوم هفته‌ی بد برای کرمانی‌ها باشد.

به گزارش کرمان‌نو، در دومین هفته‌ی لیگ دسته‌ی یک فوتبال کشور یکشنبه ۱۹ شهریور ۸ دیدار برگزار شد که در ۲ دیدار تیم‌های استان کرمان به مصاف رقبا رفتند. مسی‌های کرمانی که با ۲ گل از حریف خود عقب افتاده بودند تنها توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک اولین شکست خانگی خود را با کادرفنی و کادر مدیریتی جدید نسبت به سال گذشته تجربه کنند.

این بازی در نیمه اول بدون گل سپری شد. در دقیقه ۷۰ مس گل اول را دریافت کرد و در دقیقه ۷۲ گل دوم نفت و گاز نیز به ثمر رسید تا مسی‌ها در خانه با ۲ گل عقب بیفتند. زننده‌ی هر ۲ گل این تیم میثم مرادی بود.

در دقیقه ۸۳ با گل رازانی مسی‌ها موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و بازی ۲ بر یک دنبال شد.

اگرچه مسی‌ها تلاش کردند تا از شکست در این بازی خانگی فرار کنند اما تلاششان نتیجه‌ای در برنداشت و بازی را به مهمان خود واگذار کردند.

این باخت در حالی اتفاق افتاد که مسی‌ها با کامبک هفته‌ی گذشته در برابر داماش گیلان توانسته بودند انگیزه خوبی بگیرند همچنین این تیم در هفته‌ی گذشته با تغییرات مدیریتی هم روبرو شد.

مس شهربابک دیگر تیم استان نیز در بازی خارج از خانه به مصاف خیبر خرم آباد رفت که اگرچه بازی با تساوی دنبال می‌شد اما در دقیقه ۷۲ خیبر با گل حمیدرضا طاهرخانی توانست دروازه‌ی شهربابک را باز کند و دومین نماینده استان نیز هفته‌ی دوم را با شکست به پایان رساند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108682
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.