با وجود وعده برگزاری بازی مس و استقلال در ورزشگاه شماره ۱ رفسنجان:


ورزشگاه جدید رفسنجان به میزبانی از استقلال نمی‌رسد

باوجوداینکه جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان در روزهای گذشته اعلام کرده بود که ورزشگاه شمارهٔ ۱ رفسنجان آماده بازی مس‌رفسنجان و استقلال است؛ اما به گفتهٔ مسئولان رفسنجان این ورزشگاه آمادهٔ این بازی نخواهد بود.

به گزارش کرمان‌نو، با حذف تیم فوتبال امید ایران از بازی‌های آسیایی هانگژو، بازی ۲ تیم مس‌رفسنجان و استقلال از هفته هفتم همان روز شنبه ۱۵ مهرماه در رفسنجان برگزار می‌شود.
اما با وجود وعده‌هایی که مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه شماره ۱ رفسنجان داده شده بود، اینکه این بازی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
در آخرین خبری که خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران گفته بود افتتاح این ورزشگاه به ۲۲ بهمن می‌رسد؛ اما جهانشاهی با بیان اینکه ورزشگاه آمادهٔ بازی مس با استقلال است گفته بود مطالبهٔ ما از شرکت مس این است که زودتر این ورزشگاه را تحویل دهند تا بازی‌های مس‌رفسنجان در این ورزشگاه برگزار شود.
اما طبق آخرین شنیده‌ها از رفسنجان، چمن ورزشگاه که به‌تازگی کاشته شده هنوز به تراکم استاندارد نرسیده و در صورت استفادهٔ زودهنگام امکان تخریب آن وجود دارد. علاوه براین بخش‌های دیگر از جمله گیت‌های ورودی، سیستم برق و… هم هنوز به طور کامل آماده نشده است.
در کنار تمامی این اختلاف‌نظرها اما به نظر می‌رسد شاگردان ساکت الهامی همانند دیدارهای خانگی گذشته باید در ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس‌رفسنجان از استقلالی‌ها میزبانی کنند و افتتاح ورزشگاه جدید نارنجی‌پوشان به آینده موکول شود.
هرچند که باید منتظر اعلام نظر نهایی سازمان لیگ دراین‌رابطه باشیم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109541
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.